וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנג'לו הריסון: "נתנו להם לברוח יותר מדי", דריל מונרו: "השריקה נגדי הייתה רעה"

29.7.2020 / 7:30

מכבי ראשון לציון מסכמת הפסד מאכזב בגמר הפיינל פור כשכוכב הערב הריסון צפוי להמשיך: "אשמח להישאר". מונרו לא סולח על העבירה החמישית נגדו: "לא שורקים כזו עבירה בשלב כזה". אולם ולודוויגסבורג מתעניינות באריאל, אביבי נרכש מהרצליה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

מכבי ראשון לציון פספסה אמש (שלישי) הזדמנות לזכות באליפות השנייה בתולדותיה אחרי שהפסידה במשחק גמר הפיינל פור 86:81 למכבי תל אביב ביד אליהו. זה היה ההפסד השלישי של הכתומים במעמד הגמר, כשכל ההפסדים היו למכבי תל אביב.

הקבוצה של גיא גודס פתחה חלש את המשחק, כשרק דיאנג'לו הריסון מופיע למחצית הראשונה. האלופה ברחה ליתרון 20 נקודות במהלך המחצית הראשונה ו-18 נקודות בסיומה. בשלב הזה נכנסו השחקנים הכתומים לעניינים, כשהריסון ממשיך להתחמם, וברבע הרביעי מוריד את הפער לנקודה בלבד, 81:80. בשלב הזה נשרקה עבירה חמישית גבולית על דריל מונרו שממנה ראשון לציון לא התאוששה והפסידה לבסוף את ההתמודדות.

הריסון סיים עם שיא פיינל פור ושיא אישי של 38 נקודות, מקום שלישי בכל הזמנים במשחקי גמר אחרי בראד ליף ודורון שפר, ו-48 נקודות מדד, הכי הרבה במשחק גמר מאז שהחלו למדוד את המדד המשולב. עוז בלייזר רשם משחק טוב עם 13 נקודות, אך מלבד השניים אף אחד משחקני ראשון לציון לא הופיע ברמה הרגילה שלו.

שחקני מכבי ראשון לציון, דיאנג'לו הריסון, אדם אריאל. דני מרון
אכזבו והתאכזבו. אריאל וראשון לציון/דני מרון
שחקני מכבי ראשון לציון עם המאמן גיא גודס. דני מרון
קאמבק מאוחר/דני מרון

"זה לא היה מספיק בשבילנו, נתנו להם לברוח יותר מדי בהתחלה, הם באו עם הרבה אנרגיות והראו מי הם, לא הגבנו עד שזה היה מאוחר מדי. היה לנו צ'אנס בסיום המשחק אבל הם לקחו את המשחק", אמר הריסון בסיום המשחק, "הם פתחו עם הרכב ענק שבלבל אותנו. דני אבדיה שיחק בעמדה מספר 2, קלויארו היה עליי, ועם אמארה והאנטר, לא הגבנו עד שזה היה מאוחר מדי. הגענו בסוף והייתה לנו הזדמנות, אנחנו לא יכולים לבקש יותר. ידענו שהם יעשו משהו שונה, הם היו צריכים להגיב אחרי שני המשחקים האחרונים, הם ביצעו טוב יותר וזה הצליח. אמארה הוא שחקן גדול, כשהוא שיחק בניקס אני שיחקתי בסנט ג'ונס, הוא הראה למה הוא כזה גדול. מגיע לו התואר".

דריל מונרו, שכאמור רשם משחק בינוני עם 8 נקודות ו-6 ריבאונדים, סיכם מצידו את הערב והתייחס לשריקה שהוציאה אותו מהמשחק: "באנו עם יותר אנרגיות למחצית השנייה, במחצית הראשונה לא הייתה לנו אנרגיה בכלל. נלחמנו חזק מאוד, אבל היינו קצרים מדי. זאת הייתה שריקה רעה, לא משנה מה יגידו, אי אפשר לשרוק את העבירה הזאת בשלב הזה של המשחק. אבל הם ניצחו אותנו בצורה הוגנת בסופו של דבר. היו עוד כמה פקטורים, אבל אמארה היה ה-MVP ללא ספק, הוא שיחק טוב והם ניצחו".

עוד בוואלה!

בפעם ה-54: מכבי תל אביב גברה על מכבי ראשון לציון 81:86 וזכתה באליפות

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון דיאנג'לו הריסון מאוכזב. דני מרון
ערב אדיר. הריסון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר מול שחקן מכבי ראשון לציון דרל מונרו. דני מרון
היה פאול? מונרו מול אמארה/דני מרון

בראשון לציון ייפרדו היום משחקניה האמריקאים של הקבוצה שיסעו לביתם, כששניים מהם צפויים עוד לחזור. דיאנג'לו הריסון כבר סיכם את תנאיו בעיר היין, אך עדיין לא חתם על החוזה, ובמועדון מקווים שיעשה זאת בקרוב, ואילו דריל מונרו צריך להחזיר תשובה האם יסכים לקיצוץ מסוים בחוזהו לעונה הבאה, כשהוא שוקל בחיוב את ההצעה.

"המחשבה שלי הייתה לנצח את המשחק הזה. עכשיו אני אסע הביתה לראות את אח שלי, את המשפחה שלי, ואקבל החלטה תוך שבוע. אני אשמח לחזור לכאן, אני אוהב את ראשון, אבל נראה מה הקורונה תעשה לעולם ונדע", סיפר הריסון.

מונרו התייחס להתלבטות שלו, גם בנוגע למשבר הקורונה: "אני לא יודע עוד מה יקרה, אם אני אחזור או לא, הקורונה בלבלה קצת את כולם, אני מבין את זה. אני אראה מה יהיה עכשיו. אני אדבר עם המשפחה שלי, ואראה מה יעשו כאן, מכבי ראשון עשתה את הכי טוב בשבילנו, אמרתי להם את זה גם בחדר ההלבשה, אני מודה לכולם על מה שעשו בשבילנו, הם עשו הכי טוב. זה לא קרה אף פעם, דבר בסדר גודל כזה, אני מקווה שבשנה הבאה ישתנו דברים לטובה".

נועם דוברת, ששיחק פחות דקות בשלבי ההכרעה של העונה, מחזיק בחוזה וצפוי להשתדרג במעמדו. נועם אביבי נרכש לאחרונה מבני הרצליה ויחתום על חוזה ארוך טווח במועדון. בקבוצה מעוניינים לשמור על עוז בלייזר, אדם אריאל ונמרוד טישמן. בלייזר צפוי לבחון את האפשרויות הנוספות בשוק, וייתכן שיעבור לקבוצה גדולה יותר. באריאל יש עניין מסוים מכיוון הפועל ירושלים, כשגם הדרכון הגרמני שלו הופך אותו לאטרקטיבי בגרמניה, ולוואלה! ספורט נודע שאולם ולודוויגסבורג שוקלות לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully