וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה, הסעיף בחוזה והרמז לאצילי: טל בן חיים חוזר רעב למכבי תל אביב

28.7.2020 / 12:30

המחווה משכטר? סימן חיובי בקיץ בעייתי. השיקול המקצועי? תחליף לעומר אצילי, ומחשבה על יונתן כהן. ההתפשרות בחוזה? במכבי תל אביב יודעים למה הלכו לקראתו של הבן החוזר. טל בן חיים מנסה לשקם את הקריירה, ולהדליק את האלופה

מכבי תל אביב עורכת מחנה אימונים לקראת עונת 2020/21/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טל בן חיים יצטרף היום (שלישי) לאימוני מכבי תל אביב, אחרי שאמש כבר הגיע למלון בו מתאכסנת הקבוצה בירושלים כחלק ממחנה האימונים שהיא עורכת בעיר. בן חיים הגיע למלון בבירה היישר ממתקן האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום, שם חתם על החוזה אותו סיכם עבורו אביו, אשר ניהל את המשא ומתן מול מכבי תל אביב בשבועות האחרונים. החוזה בין הצדדים הוא לשלוש שנים כאשר החידוש מתבצע אוטומטית רק אם בן חיים עומד במכסת משחקים בכל עונה.

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. יוסי ציפקיס
זכור לטובה במועדון, השאלה איך יחזור. בן חיים/יוסי ציפקיס

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב רצתה שהחוזה יחודש רק אם בן חיים משתתף ב-70 אחוז מהמשחקים בכל עונה, אבל השחקן התעקש כי החידוש יתבצע אוטומטית כבר אחרי השתתפות ב 50 אחוז מהמשחקים. בן חיים התעקש על כך גם בשל העובדה כי כאשר מכבי תל אביב נפרדה ממנו לפני 3 שנים, היא נהנתה מדמי מכירה של 2.9 מיליון יורו ואילו כעת היא מקבלת אותו כשחקן חופשי אחרי שהתיר את חוזהו בספרטה פראג ושוחרר ללא תמורה.

עוד בוואלה!

טל בן חיים חתם במכבי תל אביב: "מגיע רעב מתמיד"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכרה אותו ב-2.9 מיליון יורו, מקבלת אותו בחינם. בן חיים חוזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסוף המשא ומתן הסכימו במכבי תל אביב לבקשה של בן חיים מאחר שבמועדון קיימת עדיין הערכה מקצועית גבוהה כלפיו אף שמיעט לשחק בשלוש השנים האחרונות. באשר לפציעה הקשה שעבר, הבינו במועדון שזה לא משנה אם יעשה 50 אחוז מהמשחקים או 70 אחוז, מאחר שאם בן חיים ישלים מחצית מהמשחקים, זה יספיק כדי להיות בטוחים שהפציעה מאחוריו. בשורה התחתונה העדיפו במכבי תל אביב ללכת לקראת השחקן כדי לתת לו תחושה טובה עם החזרה הביתה.

ההחלטה ללכת על בן חיים היא גם סימן נוסף לפרידה שככל הנראה תהיה מעומר אצילי. בהנחה שהקשר יקבל גט ממכבי תל אביב בשל פרשת הקטינות, תצטרך האלופה שחקן כנף בדמות בן חיים, מה עוד שיונתן כהן רוצה מאוד לעזוב הקיץ וסוכניו עובדים בקדחתנות למציאת קבוצה שתרכוש אותו בסכום שינוע סביב 3 מיליון יורו.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
סגל שצריך ריענון, ודחיפה מחודשת. בן חיים/ברני ארדוב

בן חיים מגיע למכבי תל אביב מאוד רעב לכדורגל. אתמול ערכה מכבי תל אביב יום שופינג שכלל מלבד צירוף בן חיים את הארכות החוזים של שרן ייני ושל איתי שכטר. כל השלושה דיברו על רעב שיש להם לעונה הבאה. בעוד שאצל ייני ושכטר זה יהיה אחרי שתי אליפויות, ברור שהרעב אצל בן חיים גדול יותר אחרי שבשלוש השנים האחרונות הוא לא היה פקטור משמעותי בכדורגל, לא בצ'כיה וגם לא בנבחרת ישראל, ומאז הטרבל עם מכבי תל אביב לפני 5 שנים ובהמשך ההעפלה לליגת האלופות, הוא לא באמת נהנה מהישג אישי וקבוצתי.

הענקת החולצה מספר 11 של איתי שכטר לבן חיים, מלמדת ששחקנים במכבי תל אביב עדיין רוחשים כבוד לשחקן שחוזר מצ'כיה וחושבים שהוא יכול לעזור להם לשמור את האליפות אצלם בקיץ כל כך ערפילי ומלא בסימני שאלה, בזמן שבמכבי חיפה רעבים מאוד להחזיר אליהם את הצלחת אחרי כמעט עשור בלי הישגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully