וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באקוודור זועמים על ג'ורדי קרויף: "הרוויח למעלה ממיליון דולר תוך פחות מחודש, זה מחדל עצום"

במדינה ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי שההולנדי התפטר מאימון הנבחרת: "לקחו מאיתנו כסף מבלי שנתנו כלום וזה מצער מאוד. נחקור את הנושא לעומק"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

בווידאו: שחקני יובנטוס חוגגים זכייה באליפות תשיעית ברציפות

באקוודור ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי שג'ורדי קרויף החליט לעזוב את תפקידו כמאמן הנבחרת הלאומית, מבלי שנכח באימון או משחק אחד. באקוודור זעמו על כך שקרויף הרוויח כ-900 אלף דולר על "עבודתו", וטענו כי הוא "גנב", כשבתגובה ההולנדי טען שבעקבות המצב, הוא החליט לוותר על חלק משכרו.

אלא שהיום (שלישי) טוענים באקוודור שלא רק שקרויף לא ויתר על שכרו, הוא אף הרוויח הרבה יותר מ-900 אלף דולר "על 24 ימי עבודה בלבד", לטענתם. "קרויף מונה לתפקיד ב-13 בינואר והתפטר ב-23 ביולי - הוא שהה באקוודור 24 ימים בלבד ובשאר הזמן הוא היה בספרד", אמר סגן נשיא התאחדות הכדורגל המקומית חאימה אסטרדה. "ההערכה שלנו שהוא הרוויח 1,175,000 דולר על קצת יותר מ-20 ימים וזה מחדל עצום. אנחנו מבטיחים לחקור את הנושא לעומק".

מלבד סגן הנשיא, קרויף ספג ביקורת נוקבת גם מגדול ספורטאי אקוודור בכל הזמנים, ג'פרסון פרס, שהשיג את שתי המדליות היחידות של המדינה באולימפיאדה, כשסיים במקומות הראשון והשני באולימפיאדות אטלנטה ובייג'ין בהתאמה בהליכה תחרותית. "אזרחי אקוודור מאוהבים בענף הכדורגל, הוא מקנה לנו כל כך הרבה אושר, נחת ושמחה, אך לצערי בימים אלו הוא יותר מדאיג מאשר משמח אותנו", אמר פרס. "לקחו מאיתנו כסף מבלי שנתנו כלום. זה מצער מאוד, כי בתקופה הזו אנחנו רוצים רק לשמוע על דברים חיוביים בספורט, ולא על שחיתות".

ג'ורדי קרויף עם נשיא ההתאחדות של אקוודור. AP
הסתיים בפרידה. קרויף ונשיא ההתאחדות של אקוודור/AP

כזכור, ג'ורדי חשף שהעזיבה של אנטוניו קורדון המנהל הספורטיבי של ההתאחדות באקוודור שכנעה אותו לעזוב: "עם החלטתו של קורדון להתפטר מתפקידו בהתאחדות, הבנתי שזה הזמן להציע את התפטרותי כמאמן של הנבחרת. סיכמתי עם ההתאחדות שאני אוותר על חלק משכרי כאות הזדהות עם המשבר הכלכלי במדינה".

קרויף חתם על חוזה לשלוש שנים, ואמור היה להוביל את הנבחרת המקומית למונדיאל 2022 בקטאר. הוא עורר מחלוקת כבר בינואר, כשנסע לאירופה, ועל פי התוכנית אמור היה לצפות בשחקנים של הנבחרת שמשחקים ביבשת. עם זאת, באקוודור הופתעו לגלות שג'ורדי נמצא בישראל ("המקום שבו גרה החברה שלו", נכתב בתקשורת האקוודורית), ובהתאחדות תהו למה הוא נמצא ומצולם באירועים בשגרירות אקוודור בישראל, במקום לצפות במשחקי קדם עונה של הקבוצות המקומיות ובשלבים המוקדמים שלהן בגביעים בדרום אמריקה.

לאחר מכן חזר לאקוודור, אבל בפברואר שוב יצא לביקור במדינות שכנות, ושהה בארה"ב, מקסיקו, גם נסע לאיטליה וספרד - לכאורה על מנת להיפגש עם הצוות המקצועי שלו. במרץ פיפ"א החליטה לדחות את משחקי המוקדמות בדרום אמריקה בגלל הקורונה, ויממה אחרי ההחלטה ג'ורדי עזב את המדינה ונסע לספרד כדי להיות עם משפחתו. קרלוס גלאזרה, בכיר בהתאחדות, טען אז שג'ורדי נסע בלי לתאם ובלי לקבל אישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully