וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק אתונה שקלה לצרף את אצילי או בן חיים אך ויתרה

25.7.2020 / 9:49

בקבוצת הפאר היוונית שקלו אם לפנות למכבי תל אביב, אך הבינו שמדובר בשחקן מסוג שונה ממה שהם מחפשים. בן חיים הוצע, אך ירד מהפרק בגלל שהוא לא שיחק תקופה ארוכה ויחתום במכבי ת"א

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

פרשת עומר אצילי ודור מיכה מוכרת היטב במדינות אגן הים התיכון ובעיקר בקפריסין וביוון אליהן עוברים לא מעט משחקנינו בשנים האחרונות. אם מכבי תל אביב תחליט לוותר עליהם, בקבוצות הגדולות שם יודעים שזה ייתן להן אפשרות להביא שניים מטובי השחקנים בישראל בתנאים לא רעים בכלל.

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. דני מרון
בא.א.ק עקבו אחריו, אך ויתרו. עומר אצילי/דני מרון

כך למשל, מאז פרוץ הפרשה עקבו בא.א.ק אתונה אחר אצילי ושקלו אם לעשות פנייה לאלופה הישראלית כדי לצרפו. בקבוצת הפאר מאתונה שסיימה את העונה במקום השלישי וזכתה באליפות בעונת 201718 מחפשים שחקן כנף להתקפה ובחנו את אצילי במשחקיו מתוך הבנה שיש סיכוי לצרפו ללא תמורה, אם מכבי תל אביב אכן תקבל החלטה לשחרר אותו ואת מיכה.

אלא שמהבדיקות של היוונים, הם הבינו שאצילי הוא סוג של קיצוני על הקו שונה ממה שהם מחפשים. בקבוצה רוצים שחקן קו עם כוח פריצה, פיזיות ומהירות, תכונות פחות בולטות של הקשר הישראלי. אחרי מעקב ארוך ומדוקדק אחריו, הוחלט בסוף השבוע האחרון לוותר.

לקבוצה היוונית הוצע גם טל בן חיים שמתאים יותר למה שהם מחפשים משחקן קו, אבל במקרה שלו העובדה שהוא לא שיחק זמן רב בשל פציעה קשה, הביאה לכך שירדו מהאפשרות לצרף אותו ובן חיים, שגם כך, מעדיף לשחק במכבי תל אביב ולא לצאת להרפתקה חדשה בחו"ל, יחתום בקבוצה בתחילת השבוע הקרוב ואולי אף יספיק ליטול חלק במחנה האימונים של האלופה, אליו היא תצא מחר בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully