וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציעה לבן חיים חוזה מתחדש אוטומטית אם ישותף ב-70% מהמשחקים

23.7.2020 / 13:31

הצהובים הגישו לחלוץ הצעה לחוזה מותנה לשלוש שנים, הוא מעדיף חוזה לשנתיים ללא התניות. אופטימיות בקבוצה שהעסקה תושלם למרות שבמקביל עומדת על הפרק הצעה ממכבי חיפה. ז'ראלדש יעזוב סופית. הקבוצה תצא למחנה בירושלים

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה במשא ומתן עם טל בן חיים שסיים את דרכו בספרטה פראג ורוצה לחזור לשחק במועדון ממנו נמכר לצ'כיה. מכבי תל אביב הציעה לבן חיים חוזה לשלוש שנים, שיתחדש בסוף כל שנה רק אם השחקן ישותף ב-70% ממשחקי הקבוצה, בעוד שהוא מעדיף חוזה לשנתיים ללא התניות.

בדומה לאבי ריקן, שחוזהו התחדש אוטומטית לעונה הבאה כי עמד ב-70% מהמשחקים בעונה החולפת, גם בן חיים עשוי לחתום על חוזה שיקנה לו חידוש אוטומטי לעונה נוספת בכל אחת מהעונות. כרגע מכבי תל אביב מתעקשת על תנאי הסף, גם בשל גילו של בן חיים וגם בשל הפציעה הקשה שעבר בברכו שאחריה טרם חזר לשחק בצורה קבועה והוכיח לגמרי שהפציעה מאחוריו.

יש להדגיש שמכבי תל אביב עוקבת אחרי האימונים האישיים שעושה בן חיים בחודש האחרון מאז שחזר מפראג, שאת חלקם הוא מעלה בחשבון האינסטגרם שלו, ובהחלט נראה עד כה שהוא נמצא בכושר טוב.

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
נותן לצהובים זכות ראשונים. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

ההצעה שהונחה בפני בן חיים הוגשה רק אחרי שמכבי תל אביב הגישה קודם הצעות לקפטן שלה שרן ייני, לאייל גולסה ולאיתי שכטר. רק אחרי שפתחו במשא ומתן עם שלושת השחקנים שסייעו לקבוצה לזכות בשנתיים האחרונות באליפות, הרגישו במכבי תל אביב מספיק בנוח לפנות רשמית גם לבן חיים ולהגיש לו הצעה.

בין הצדדים קיים פער כספי, אך מכבי תל אביב ובן חיים רוצים מאוד בשידוך המחודש ונראה כי בסופו של דבר ימצאו את הדרך להתגבר על המכשולים. בן חיים מתכוון לתת למכבי תל אביב את הזמן והזכות להגיע איתו לסיכום, לפני שישקול הצעות מחו"ל או את ההצעה שיש לו גם ממכבי חיפה. מכבי חיפה מגלה עניין בשחקן הכנף, אבל הוא רוצה קודם למצות את השיחות עם מכבי תל אביב.

מכבי תל אביב ממשיכה באימוניה תחת המאמן הזמני פטריק ואן לוון. מי שצפוי לעזוב סופית, אלא אם מכבי תל אביב וספורטינג ליסבון יסכמו על רכישתו, הוא המגן הימני אנדרה ז'ראלדש ששהה בימים האחרונים בישראל לצורך חופשה פרטית וגם כי קיווה ששני המועדונים יסכימו ביניהם והוא יוכל להישאר. ז'ראלדש העלה אמש באינסטגרם תמונה שלו ושל אנריק סבוריט עם בנות הזוג שלהם והביע תקווה שיחזור בעתיד לשתף פעולה עם חברו לצד שמאל של ההגנה.

כמו כן, מכבי תל אביב הודיעה היום שביום ראשון הקרוב (26.7) לאחר אימון בוקר בקריית שלום, תצא הקבוצה למחנה אימונים שייערך בירושלים עד יום שישי (31.7) במהלכו צפויה הקבוצה לערוך שני אימונים ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully