וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הפרמיירליג תיפתח ב-12 בספטמבר ותסתיים ב-23 במאי

התאריכים פורסמו רשמית. הנדרסון נבחר לשחקן העונה של העיתונאים, פפ גווארדיולה מתרעם: "תמיד בוחרים בשחקני ליברפול"

מתוך טוויטר

עונת הפרמיירליג תיפתח ב-12 בספטמבר ותסתיים ב-23 במאי. כך על פי ההודעה הרשמית מטעם הליגה שפורסמה היום (שישי). על פי ההודעה, הליגה "תתייעץ" עם ההתאחדות האנגלית בנוגע לתאריכים הסופיים, אולם הכוונה היא לפתוח את העונה בתאריכים שצוינו.

פתיחת העונה בספטמבר יאפשר לקבוצות האנגליות שמשתתפות בשלבים המכריעים של ליגת האלופות מנוחה קצרה לפני חידוש המשחקים. ב-1 באוגוסט ייערך גמר הגביע.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח מול שחקן מנצ'סטר סיטי אמריק לאפורט. רויטרס
לו"ז צפוף. סלאח מול לאפורט/רויטרס

פפ גווארדיולה רומז: התקשורת משוחדת לטובת ליברפול. מאמן מנצ'סטר סיטי אמנם הרבה להחמיא לאלופה הנכנסת במהלך העונה ואף הודה לאחר הכתרתה ש"הדומיננטיות שלה היתה בלתי ניתנת לערעור", אבל היום (שישי) הוא נשמע קצת אחרת בריאיון לרדיו BBC, כשנשאל מי לדעתו ראוי להיות שחקן העונה.

"הזוכה בפרס יגיע מליברפול, זה בטוח. אפילו כשאנחנו זכינו באליפות, זכה בפרס שחקן של ליברפול, אז עכשיו כשהם אלופים, אין ספק שמישהו מהם הולך לזכות. זה תואר שרשום על שם ליברפול, תמיד זוכה בו מישהו משם", אמר.

תואר שחקן העונה באנגליה נקבע על פי פאנל "מומחים" שכולל ספונסרים, אנשי תקשורת ואוהדים. בשנתיים האחרונות אכן זכו בו שחקני ליברפול: ב-2018 הוכתר מוחמד סלאח לשחקן העונה אחרי עונת פריצה מופלאה, ובעונה שעברה היה זה וירג'יל ואן דייר שגרף את התואר. רק פעם אחת בעשור האחרון הוכתר שחקן של מנצ'סטר סיטי - וינסנט קומפאני בשנת 2012.

זמן קצר לאחר הדברים של גווארדיולה, נבחר ג'ורדן הנדרסון לשחקן העונה של איגוד העיתונאים באנגליה. הוא הקדים את חברו לקבוצה וירג'יל ואן דייק, קווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי ומרכוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד, והפך לשחקן ליברפול ה-12 שזוכה בתואר. פרס שחקן העונה "הרשמי" יחולק בתאריך אחר.

עוד בוואלה!

שחקני ואוהדי ליברפול חגגו את הזכייה עד אור הבוקר: "אף אחד לא יכול לעצור אותנו״

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מפרגן ועוקץ בו זמנית. גווארדיולה עם קלופ/רויטרס

עוד בליברפול: פורץ מחוכם ניצל את הזמן שבו פאביניו ובני משפחתו חגגו את הזכייה באליפות, ושדד תכשיטים ומוצרי חשמל בשווי אלפי ליש"ט מביתו. על פי התקשורת האנגלית, הפריצה ארעה לפנות בוקר, ומלבד תכשיטים ומוצרי חשמל נגנב גם רכב האאודי היוקרתי של הקשר. פאביניו גילה שהבית נפרץ מיד כשחזר מהחגיגות עם שאר השחקנים.

(עדכון ראשון: 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully