וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מחכה לפתיחת העונה: "אחגוג עם תנועות 'פיו-פיו' גם באצטדיון ריק"

כוכב גוואנגז'ו R&F סיפר בסין על המטרות האישיות ועל השינוי בקבוצה: "בשנתיים האחרונות שיחקנו יפה אבל התוצאות לא היו אידיאליות"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

הליגה הסינית תצא מחר (שבת) לדרך וביום ראשון ייכנסו גם ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F למעגל המשחקים, כשיתארחו אצל שנז'ן במסגרת מחזור הפתיחה. מלך שערי הליגה הודיע שהוא מתכוון להמשיך עם חגיגת השערים המפורסמת שלו - תנועות ה"פיו פיו" - גם במציאות החדשה של הכדורגל העולמי, כשאין אוהדים ביציעים.

"מקווה שנראה את האוהדים הנהדרים שלנו באצטדיון כמה שיותר מהר, אבל גם אם יהיה ריק אמשיך 'לירות' בחגיגות", אמר זהבי לתקשורת הסינית. "אני מקווה שיהיו לי עוד הרבה הזדמנויות לעשות את זה העונה. זה בהחלט רע שאין אוהדים, אחד הדברים הקסומים ביותר בכדורגל הוא הרבה אוהדים שיוצרים אווירה חמה עבור הקבוצה".

על המטרות שלו העונה אמר הסקורר הישראלי: "אני רוצה לכבוש, אני רוצה לכבוש יותר שערים, לסיים כמלך השערים זו תמיד המטרה שלי, אבל המטרות שלי לא רק אישיות. אני רוצה לעזור לקבוצה להשיג תוצאות טובות יותר".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
יוצאים לדרך. זהבי/GettyImages

ואם בשיפור עסקינן, הרי שזהבי מקווה בין היתר גם ליכולת הגנתית טובה יותר של קבוצתות: "בחצי השנה האחרונה עבדנו גם על התקפה וגם על הגנה. כולנו עובדים קשה מאוד על שיטת המשחק של המאמן החדש. בשנתיים האחרונות שיחקנו משחקים יפים מאוד, אבל התוצאות לא היו אידיאליות. העונה אני מאמין שכולם ייראו R&F אחרת ואני מקווה שנשיג יותר נקודות".

הישראלי הוסיף וסיפר: "אני בכושר טוב מאוד כרגע. לא רק אני, כולם כבר לא יכולים לחכות לפתיחת הליגה, אז אנחנו משחקים כל משחק אימון כאילו הוא משחק רשמי. אני מקווה שזה יאפשר לנו לפתוח בצורה טובה את הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully