וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: איגור נסטרנקו האריך את חוזהו בשנתיים נוספות

23.7.2020 / 16:20

הסנטר, שהצטיין בעונה שעברה בלאומית, יחזור לליגת העל: "קבוצה שהפכה עבורי למשפחה ולבית". חסין: "יש לו חלק גדול בכך שנשחק בליגת העל"

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

בווידאו: ויקטור אולדיפו מתכונן לקראת חזרת העונה ב-NBA

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) כי סנטר הקבוצה בעונה שעברה איגור נסטרנקו האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. לאדומים, שעלו העונה לליגת העל, הייתה אופציה על השחקן לעונה נוספת, ובפגישה שנערכה היום הוחלט להאריך את ההסכם בעונה נוספת.

"שמח ונרגש מאוד להמשיך ולהיות חלק מהפועל חיפה, קבוצה שהפכה עבורי למשפחה ולבית. גאה בדרך שעשינו השנה ומבחינתי זו רק ההתחלה", אמר נסטרנקו, "אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה על האמון בי ולאחל לכלל האוהדים שהיו שם לאורך כל הדרך, תמכו ועודדו, בריאות איתנה, ומקווה לראותכם ביציעים במהרה ושנמשיך ביחד לגדול ולצמוח גם בתקופה מאתגרת זו".

איגור נסטרנקו שחקן הפועל חיפה. אתר הפועל חיפה בכדורסל, אתר רשמי
עוד שנתיים במדים האדומים, שיהיה בהצלחה. נסטרנקו/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה בכדורסל

המאמן אלעד חסין הוסיף: "לאיגור יש חלק גדול בכך שאנחנו נשחק בעונה הבאה בליגת העל והיה ברור לכולם שהשידוך הזה ימשיך. מדובר בשחקן נהדר אבל לא פחות גם באישיות יוצאת דופן ואלו שני הפראמטרים ששמנו לעצמנו כמטרה עליונה בבניית הקבוצה".

נסטרנקו (30, 2.03) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון בה שיחק עד שנת 2015, עם הפסקה של עונה אחת באליצור יבנה מהלאומית. בקיץ 2015 עבר לעירוני נס ציונה וירד עמה ליגה, אך לאחר מכן חתם בעירוני נהריה בה שיחק שלוש שנים. בקיץ שעבר ירד שוב ללאומית, הפעם להפועל חיפה, והיה לאחד הישראלים הטובים בליגה עם 16.1 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully