וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: הפועל תל אביב תרשום היסטוריה בדרבי?

22.7.2020 / 19:23

ללא זוסמן וייתכן שגם ללא ווילבקין, ינסו הצהובים להמנע מהדחה היסטורית מול יריבתה העירונית. מאמצים להכשרת אייסי. האדומים רוצים לשפר את האחוזים מהקו

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

בווידאו: ויקטור אולדיפו באימון אינדיאנה פייסרס

העולה האחרונה לפיינל פור 2020 תיקבע מחר (חמישי, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) במשחק השלישי והמכריע בסדרה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ביד אליהו. במשחק הראשון בסדרה ניצחו הצהובים ביד אליהו 66:67, ואילו האדומים גמלו להם במשחק השני בדרייב אין עם ניצחון 72:82. שתי הקבוצות הגיעו עד היום לחמש משחקי הכרעה בסדרות פלייאוף, כשבכולם ניצחה מכבי תל אביב.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס מגיעה להתמודדות בסיטואציה כשהיא כבר לא פייבוריטית מובהקת כמו לפני הסדרה. הצהובים שיחקו פחות טוב מיריבתם בשני המשחקים, ואם זה לא הספיק אז למשחק מחר הם יגיעו ללא יובל זוסמן שקרע את שריר הירך וגמר את העונה וייתכן שגם ללא סקוטי ווילבקין שרק 6 שעות לפני ההתמודדות יידע האם ישחק או לא, לפי החלטת בית הדין המשמעתי של האיגוד. במכבי ינסו להכשיר את קווינסי אייסי להתמודדות, אך בספק רב אם יוכל להשתתף במשחק. במועדון מקווים להתאוששות של לא מעט משחקני הסגל, ביניהם דני אבדיה שלא קלע במשחק הקודם והיה רחוק מיכולתו.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
האדומים רחוקים ניצחון אחד מהדחה היסטורית של יריבתם העירונית בסדרת פלייאוף. גינת מול אבדיה/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב רחוקים ניצחון אחד מניצחון היסטורי בפלייאוף על מכבי תל אביב בסדרה, אך בצוות המקצועי דרשו מהשחקנים להתעלם מהסיטואציה ולהמשיך את הקו האגרסיבי שמאפיין את הקבוצה. בהפועל העריכו שמכבי תל אביב תתנפל עליהם מפתיחת המשחק, וינסו לפתוח את המשחק בצורה חזקה כמו שעשו בשני המשחקים הקודמים. אחרי ששיפרו את יכולת הקליעה משלוש בין המשחק הראשון למשחק השני, מפתח חשוב גם למשחק המכריע של הסדרה, בהפועל מקווים לשיפור גם מקו העונשין, לאחר שבשני המשחקים אכזבו עם 8 ו-10 החטאות בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully