וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת 2020/21 בליגת העל בכדורסל תיפתח ב-17 באוקטובר

22.7.2020 / 17:55

מנהלת ליגת העל דחתה את פתיחת העונה בשבועיים וזאת על מנת לתת לקבוצות זמן להתארגן. הפועל תל אביב תפתח את העונה האירופית שלה מעל לחודש לפני פתיחת הליגה. עדיין לא אושרה עליית הפועל חיפה

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

בווידאו: ויקטור אולדיפו באימון אינדיאנה פייסרס

מנהלת ליגת העל החליטה היום (רביעי) לדחות את פתיחת העונה הבאה בשבועיים והיא תיפתח ב-17 באוקטובר, על מנת לתת לקבוצות הליגה זמן התארגנות נוסף לקראת העונה, כך נכתב בהודעת המנהלת שיצאה היום.

העונה הייתה אמורה להפתח בשבוע הראשון של אוקטובר, אך עם הדחייה יוכלו הקבוצות להחל את אימונים בתחילת חודש ספטמבר, ולמעשה להערך למעלה מחודש לפתיחת הליגה. בגרסא המקורית חששו מספר קבוצות כי לא יצליחו להעמיד את הסגלים לפתיחת העונה. בעוד העונה בליגת העל תיפתח ב-17 באוקטובר, הקבוצות הישראליות באירופה אמורות לפתוח את הופעותיהן כבר ב-15 בספטמבר עם הופעת הפועל תל אביב בשלב המוקדמות של ליגת האלופות של פיב"א.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. דני מרון
הפועל תל אביב צפויה לפתוח את העונה האירופית שלה כחודש לפני פתיחת הליגה. ים מדר/דני מרון

ההודעה של המנהלת מגיעה עוד לפני שהמנהלת עצמה אישרה את מספר הקבוצות לקראת העונה הבאה. בעוד באיגוד הכדורסל הכריזו כי בני הרצליה והפועל חיפה תעפלנה לליגת העל, במנהלת הליגה עדיין לא אישרו את הנושא, והצדדים נמצאים בעיצומו של משא ומתן על הסכם ארוך טווח שיעלה את מספר הקבוצות בליגה לעונה הבאה ל-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully