וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה ליגה: קלארק רוזנברג חתם בהפועל באר שבע, אבו ערישה ימשיך עוד עונה

22.7.2020 / 12:48

קבוצתו של רמי הדר מימשה את האופציות על הזרים קיילב אגאדה ואמיר בל, וכעת מצרפת לקו האחורי את הגארד הישראלי-אמריקני. מוחמד אבו ערישה האריך את חוזהו

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בווידאו: אולם הדרייב אין עובר חיטוי מקורונה

הפועל באר שבע ממשיכה לבנות את עצמה לעונה הבאה, והיום (רביעי) עיבתה את הסגל הישראלי עם החתמתו של קלארק רוזנברג, שעלה מארה"ב ב-2015 ושיחק בארבע השנים האחרונות בליגה הלאומית.

רוזנברג (27, 1.93), גארד בוגר מכללת שיקגו סטייט, הופיע פעם אחת במדי הפועל חולון בליגת העל בתחילת דרכו בישראל, ומאז השתקע בליגת המשנה. הוא שיחק בהפועל מגדל העמק, באליצור יבנה ובאליצור קריית אתא, ובעונה החולפת תרם 9.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק במדי הפועל עפולה.

שחקן הפועל באר שבע קלארק רוזנברג. אתר רשמי, אתר רשמי
קלארק/אתר רשמי, אתר רשמי

רוזנברג מצטרף בקו האחורי לשני זרים שהגיעו אחרי פגרת הקורונה ויישארו לעונה הקרובה, קיילב אגאדה ואמיר בל. אגאדה העמיד ממוצעים של 15.6 נקודות, שישה ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים, בעוד בל רשם 11.7, 3.7 ו-4.1 בהתאמה. שניהם התבשרו על ידי הנהלת המועדון כי היא מממשת את האופציות עליהם.

בתוך כך הודיעה הקבוצה כי הפורוורד הצעיר מוחמד אבו ערישה יישאר בקבוצה לעוד עונה. הפורוורד חזר לישראל מארה"ב לאחר 4 שנים בליגת המכללות והצטרף למועדון בטרם חודשו ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully