וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד לא שותף, צ'רלטון ירדה ליגה

החלוץ הישראלי נעל עונה לא מוצלחת מבחינה אישית עם 0 שערי ליגה וירד ליגה בפעם ה-5 בקריירה, הקבוצה שלו הובסה 4:0 בלידס. עדי קונסטנטינוס חתם באולימפיאקוס ניקוסיה

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש במשחקה של שחטאר דונייצק

תומר חמד נעל הערב (רביעי) עונה לא מוצלחת בכלל מבחינה אישית וקבוצתית כשלא שותף ב-4:0 המשפיל שספגה קבוצתו צ'רלטון מול לידס וירדה בצורה מביכה מאוד אל ליג1, זאת למרות שלוויגאן יופחתו 12 נקודות בגלל שהלכה לפירוק. למעשה, מה שהוריד את צ'רלטון והשאיר את בארנסלי זה השער של קלארק אודור הקנייתי בדקה ה-91, שסידר לקבוצתו 1:2 בדרמטי מול ברנטפורד.

לתומר חמד, שלא כבש אפילו שער ליגה אחד במהלך העונה, זוהי ירידת ליגה חמישית בקריירה אחרי שהיה שותף לירידות עם מכבי הרצליה, אחי נצרת, אלמריה ומאיורקה. כזכור, חמד גם חווה פציעה לא פשוטה במהלך העונה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת.

תומר חמד שחקן צ'רלטון. GettyImages
עונה מסויטת. חמד/GettyImages

גדי קינדה וקבוצתו קנזס סיטי רשמו היום (רביעי) ניצחון חוץ 0:2 על ריאל סולט לייק והם מובילים את טבלת בית D ב-MLS. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-67 במצב של 0:1 לקבוצתו משער של ג'וני ראסל הסקוטי בדקה הראשונה, כשבדקות של קינדה על המגרש שמרה קנזס סיטי על יתרונה, ואף הגדילה אותו בדקה ה-87 כשגרסו פרננדו קבע את תוצאת המשחק, שתי דקות לאחר שהחליף את כובש השער הראשון.

כאמור ספורטינג קנזס סיטי מוליכה כעת את בית D בליגת ה-MLS, כשיש לה משחק עודף על מינסוטה יונייטד. במידה ומינסוטה תנצח את משחקה מול קולורדו רפידס, היא תשוב בתום המחזור למקום הראשון בבית על חשבונה של קבוצתו של קינדה.

עוד בוואלה! ספורט

ליגיונרים: מנור סולומון כבש ובישל במדי שחטאר דונייצק

לכתבה המלאה
שחקן קנזס סיטי גדי קינדה. GettyImages
קנזס סיטי עלתה זמנית למקום הראשון בבית D. גדי קינדה/GettyImages

* אדי גוטליב פתח בהרכב והשלים 68 דקות בניצחונה של קבוצתו אורנבורג במסגרת המחזור האחרון בליגה הרוסית. קבוצתו של הבלם כבר נשרה מליגת העל הרוסית ולפחות סיימה את העונה בטעם טוב, לאחר שג'ואל פאמייה כבש עבורה בדקה ה-29 את השער היחיד במשחק. עבורה בדקה ה-29.

* ליגיונר חדש בקפריסין: אחרי שבוע מבחנים, עדי קונסטנטינוס חתם על חוזה לעונה אחת באולימפיאקוס ניקוסיה, שסיימה בעונה שעברה במקום התשיעי בליגה הקפריסאית הבכירה. הקשר בן ה-25, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שגם ערך את הבכורה בליגת העל במדיה, שיחק בעונה האחרונה במדי הפועל אשקלון שירדה לליגה א'. לפני כן שיחק גם בהפועל פתח תקוה מכבי נתניה, הפועל קטמון והפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully