וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל נפרד: "ברייטון תמיד תרגיש כמו בית בשבילי"

קשר השחפים נפרד מהקבוצה בפוסט באינסטגרם אחרי חמש שנים וחצי: "אהבתי כל רגע ורגע במועדון, לנצח אזכור את חגיגות העלייה לפרמיירליג. חוויתי פציעות ורגעים קשים, אבל תמיד נתתי 100%"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש בליגה האוקראינית

בירם כיאל נפרד מברייטון. הקשר הישראלי בן ה-32, שהצטרף אל השחפים ב-2015 והיה שותף לעליית הקבוצה אל הפרמיירליג, כתב פוסט פרידה באינסטגרם מהקבוצה ומהאוהדים.

כיאל נפרד מהאוהדים

"אחרי חמש שנים וחצי, זה הזמן לסגור את הפרק הזה. אהבתי כל רגע ורגע כאן בברייטון. כל הזמנים הטובים שעברנו ביחד, מהצ'מפיונשיפ עד הפרמיירליג ועכשיו הבטחת ההישארות בפעם השלישית ברציפות, זה הישג עצום. היה מדהים לחלוק איתכם את אותם רגעים מדהימים באמקס כשהבטחנו את העלייה לפרמיירליג ואז במצעד החגיגות. זה אחד הזיכרונות הטובים ביותר מהקריירה שלי עד כה, ומשהו שאזכור כל חיי.

"אני אסיר תודה לכולם במועדון ולכל מי ששיחק איתי לאורך השנים, חלק מהם הפכו למשפחה שלי ולנצח אהיה אסיר תודה למועדון על כך. אני לא יכול להודות מספיק לאוהדים. גרמתם לי ולמשפחה שלי להרגיש בבית מהרגע הראשון וברייטון תמיד תרגיש כמו הבית שלי. בכדורגל תמיד יש עליות וירידות ואני ידעתי הרבה ירידות עם פציעות, אבל תמיד ננתי 100%. ברייטון, תמיד תהיי בליבי ותמיד תהיי הבית שלי. בהצלחה בעתיד ואני מקווה שאולי ביום אחד נתאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully