וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שועה לא זומן לבדיקות הרפואיות, ההחלטה לגביו ביממה הקרובה

22.7.2020 / 17:35

החלוץ לא היה מודע כלל לבדיקות אליהן זומנו כל שאר שחקני הקבוצה. בית"ר ירושלים והפועל באר שבע עוקבות באדיקות אחר ההתפתחויות. וויליאם אגאדה סיכם

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן מדבר לקראת העונה הבאה/דוברות הפועל כפר סבא

בווידאו: שחקני הפועל כפר סבא באימון הפתיחה

חלוצה של מכבי חיפה ירדן שועה לא זומן עד שעה זו לבדיקות הרפואיות שיערכו שחקני הקבוצה מחר (חמישי). שועה צפוי לקבל בתוך 24 שעות לכל המאוחר הודעה סופית על המשך דרכו בקבוצה. מחר יערכו כל שחקני הקבוצה בדיקות רפואיות כאשר כל השחקנים קיבלו כבר היום זימון לבדיקות מלבד שועה. בסביבתו של השחקן לא היו מודעים כלל לקיומן של הבדיקות, והעובדה שהשחקן גם לא נמצא בקבוצת הווטסאפ של השחקנים, הביאה לכך שלא ידע שייערכו.

לפי גורם המעורה בפרטים, עד מחר צפוי השחקן לקבל הודעה רשמית האם הוא נשאר במועדון או שמא רשאי לחפש לו קבוצה. מי שעוקבות אחר ההתפתחויות הן בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. בבית"ר מוכנים לשאול את השחקן עם אופציה לרכישה בסוף העונה. גם בבאר שבע עוקבים אחר ההתפתחויות ואם יבינו ששועה על המדף יפנו רשמית לחיפה בנושא.

ירדן שועה, שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא היה מודע כלל לבדיקות הרפואיות שמתקיימות מחר. ירדן שועה/שלומי גבאי
וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
במכבי חיפה יקוו תחילה להשאילו לקבוצה אחרת. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

בעניין אחר, וויליאם אגאדה ששיחק בעונה החולפת בהפועל קטמון סיכם אצל הירוקים וצפוי להגיע מחר לבדיקות הרפואיות במועדון. בשלב זה, התכנון הוא כי החלוץ יושאל לקבוצה אחרת, אך עד אשר זה יקרה, הוא צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully