וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שטקוס חתם לשנתיים, פערים גדולים עם בן הרוש

22.7.2020 / 19:43

השוער הליטאי הוותיק עזב את הפועל באר שבע ויחזור לשחק אצל קלינגר. סלים טועמה מונה לעוזר המאמן של ניר קלינגר

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים פותחת עונה עם אימון בכורה

הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של שוער הפועל באר שבע בעונה החולפת, ארנסטס שטקוס, לשתי העונות הקרובות. השוער הליטאי בן ה-35 יחזור לשתף פעולה עם המאמן ניר קלינגר, שאימן אותו גם בהפועל חיפה. לשטקוס זו תהיה הקבוצה השלישית בישראל אחרי ששיחק כאמור בהפועל חיפה, הפועל באר שבע ועכשיו הפועל תל אביב. בין לבין, הוא גם חתם בבית"ר ירושלים, אבל לא שיחק ושוחרר לבאר שבע עוד לפני תחילת העונה.

שטקוס אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להגיע להפועל תל אביב. כששיחקתי באירופה, לפני שהגעתי לישראל, שמעתי על הפועל. זה שם גדול בליטא וראיתי אותם משחקים במפעלים האירופיים. אני שמח על ההזדמנות לעבוד שוב עם המאמן שהביא אותי לישראל ולא יכולתי לסרב לכך. אני גאה להגיע למועדון חשוב עם מסורת, המטרה שלי היא לזכות בתואר עם הפועל".

בתוך כך הודיעה הפועל תל אביב כי אחד משחקני העבר הגדולים של המועדון, סלים טועמה, מצטרף לצוות המקצועי. טועמה ישמש כעוזר המאמן של ניר קלינגר ויחליף בתפקיד את דן רומן שעזב. טועמה אמר לאחר החתימה: "זה חלום שהתגשם עבורי, להשתלב בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. אני מודה לבעלים, משה סיני וניר קלינגר על האמון ומקווה שביחד נצעיד את הקבוצה להישגים בעונה המאתגרת שצפויה לנו".

ארנסטס שטקוס שוער הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. שטקוס/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

הפועל תל אביב האיצה את המגעים עם עומרי בן הרוש. זאת מתוך תקווה להגיע עימו לסיכום ושיחתום בקבוצה. מבחינת המאמן ניר קלינגר, בן הרוש ישחק גם כמגן שמאלי וגם כבלם במקרה הצורך, כולל בשיטה של שלושה בלמים שירצה לבחון בעונה הקרובה. יחד עם זאת, גורם בהפועל תל אביב אמר: "עד שהדברים לא נסגרים סופית נמתין, ראינו מה קרה עם דור אלו". למרות האופטימיות, לאחר פגישה עם בן הרוש במהלך הערב עדיין נותרו פערים גדולים בין הצדדים ורק בימיםה קרובים אפשר יהיה לדעת אם אפשר להתקדם.

עוד קודם לכן, דיווחנו על פיצוץ מפתיע בין דור אלו להפועל תל אביב. אחרי שאתמול עבר המגן הימני בדיקות רפואיות במועדון וסגר את מרבית תנאיו הכספיים, היום הופסקו המגעים בין הצדדים בעקבות אי הסכמה על גובה המענקים בחוזהו, שכלל סכומי בסיס נמוכים יחסית, ונכון לעכשיו הוא לא יצטרף לאדומים. בינתיים בדקו בבית"ר ירושלים את העלויות של אלו, והעלו את האפשרות להחתימו לצד שי קונסטנטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully