וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דור אלו עבר בדיקות, ארנסטס שטקוס קרוב לסגירה

21.7.2020 / 19:20

המגן הימני בן ה-26 סיכם את תנאיו ויחתום על חוזה לעונה אחת אצל האדומים, מול השוער הליטאי של הפועל באר שבע נותרו פערים קטנים

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש בליגה האוקראינית

דור אלו סיכם לעונה אחת בהפועל תל אביב. המגן הימני עבר היום (שלישי) את הבדיקות הרפואיות ותנאיו הכספיים נסגרו, כך שאם לא יקרה משהו מיוחד הוא יחתום על החוזה לקראת עונת 2020/21. בצוות המקצועי של האדומים עדיין מקווים שגם איאד אבו עביד יישאר ותהיה תחרות על העמדה, כאשר המגעים מולו נמשכים.

אלו בן ה-26 שיחק בעונה החולפת כמושאל בבני יהודה ובסיום תקופת ההשאלה התיר את החוזה בהפועל באר שבע, אליה עבר ב-2017. כזכור, לפני שחתם בבני יהודה כבר סיכם אלו במכבי תל אביב, אבל זו ביטלה את המהלך לאחר שכבר הצטלם עם החולצה שלה. הפועל תל אביב תהיה התחנה הרביעית שלו בליגה, אחרי שהחל את הקריירה במכבי פתח תקוה ושיחק במדיה חמש שנים.

דור אלו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
נשאר בתל אביב, רק בצבע אחר. דור אלו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב קרובה לפתור גם את בעיית השוער, כשהליטאי ארנסטס שטקוס קרוב לסיכום. בין הצדדים נותרו פערים קטנים וכן נותר להתיר את חוזהו בבאר שבע כדי להשלים את העסקה. אם יחתום, זו תהיה התחנה האדומה השלישית של שטקוס בן ה-35 בישראל, אחרי שנתיים בהפועל חיפה איתה זכה בגביע ועוד עונה (ועוד גביע) עם הפועל באר שבע.

מוקדם יותר היום הוחתם בקבוצה יגאל בקר הצעיר מהפועל כפר סבא שישמש כשוער המשנה. החלוץ הגאורגי לבאן קוטליה אמור לנחות, להיכנס לבידוד ורק לאחר מכן יתחיל בתקופת התרשמות. ארמנדו קופר ועומאר בראון יסיימו בידוד בסוף השבוע הבא. ניר קלינגר רוצה לצרף קשר דומיננטי למרכז המגרש, כאשר ניקו אולסק ברשימה, אבל לא בטוח שהפועל תל אביב תוכל לעמוד בעלויות שלו. אם קוטליה לא ירשים, המאמן ינסה לצרף חלוץ איכותי לאחר שסבל מאוד בעמדה זאת העונה.

ארנסטס שטקוס שוער הפועל באר שבע. דני מרון
לקראת מעבר. ארנסטס שטקוס/דני מרון

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully