וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: יואב ג'רפי חתם לעונה אחת, יאיא מלג'ה לשנתיים

21.7.2020 / 21:20

השוער הגיע מהפועל תל אביב: "מקווה לעמוד בציפיות". הקשר מחוף השנהב הוא המוחתם ה-12: "הבנתי שזו קבוצה מאוד צעירה ושאפתנית"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן/שלומי גבאי

בווידאו: אימון הפתיחה של הפועל חדרה

הפועל חדרה ממשיכה לבנות את הקבוצה לעונת 2020/21, ואחרי 10 שחקנים ישראלים הגיע גם זר ראשון חדש: יאיא מלג'ה מחוף השנהב. הקשר האחורי בן ה-22 חתם לשנתיים באמצעות סוכנו בועז גורן, והוא מגיע מקבוצת ברואה סטארה זגורה הבולגרית, במדיה רשם העונה 11 הופעות. הוא השתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב ושיחק בבולגריה גם בספטמברי סופיה ובוטב פלובדיב, איתה פגש ב-2017 את שרון מימר כשאימן את בית"ר ירושלים.

מלג'ה, שיגיע ארצה בסוף השבוע ויצטרך להיכנס כמובן לבידוד, אמר לאחר החתימה: "שמעתי הרבה דברים טובים על הליגה בישראל, ואני מחכה להיות חלק מזה. הבנתי שחדרה קבוצה יחסית חדשה בליגת העל, ושמדובר בקבוצה מאוד צעירה ושאפתנית. מקווה להצטרף במהרה לחברים החדשים שלי ולהתחיל כבר את העונה".

יאיא מלג'ה שחקן הפועל חדרה. אתר רשמי הפועל חדרה, אתר רשמי
זר חדש ראשון לחדרה. יאיא מלג'ה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חדרה

גם השוער יואב ג'רפי חתם לעונה אחת והפך לשחקן החיזוק ה-12 של הקבוצה, כשמחר הוא יערוך את אימון הבכורה. השוער רוצה עדיין לקבל פיצוי מהפועל תל אביב לאחר ביטול החוזה שלו, ואם זה לא יקרה הוא עשוי לתבוע בבוררות. ג'רפי בן ה-26 הגיע להפועל תל אביב בקיץ שעבר אחרי ארבע שנים כשוער הראשון של מ.ס. אשדוד, וכעת יחליף בחדרה את אוסטין אג'ידה.

לאחר החתימה אמר: "שמח מאוד להגיע לחדרה ומקווה לעמוד בציפיות. שמעתי הרבה דברים טובים על הקבוצה ועל האווירה המיוחדת בה, ואני כבר מחכה להיות חלק מזה".

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully