וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פוצץ המו"מ עם אלו, מאמצים להשאיר את אבו עביד, עדי נמני מועמד

22.7.2020 / 13:09

המגן שכבר היה על סף חתימה לא יצטרף בשלב זה, אחרי שלא הגיע להבנות לגבי גובה המענקים בחוזהו. האדומים עשויים להגיש לאיאד אבו עביד הצעה משופרת, נבדקת האפשרות לצרף את המגן שסיים את חוזהו ברעננה

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: בעיטה חופשית מושלמת של שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון

פיצוץ מפתיע בין דור אלו להפועל תל אביב. אחרי שאתמול (שלישי) עבר המגן הימני בדיקות רפואיות במועדון וסגר את מרבית תנאיו הכספיים, היום הופסקו המגעים בין הצדדים בעקבות אי הסכמה על גובה המענקים בחוזהו, שכלל סכומי בסיס נמוכים יחסית, ונכון לעכשיו הוא לא יצטרף לאדומים. בינתיים בדקו בבית"ר ירושלים את העלויות של אלו, והעלו את האפשרות להחתימו לצד שי קונסטנטין.

במקביל למו"מ עם אלו, בימים האחרונים ערכו במועדון שיחות עם איאד אבו עביד ועשויים להגיש לו הצעה משופרת. במקביל בודקים במועדון גם את אופציית עדי נמני, שסיים את חוזהו בהפועל רעננה.ארנסטס שטקוס צפוי לחתום היום.

דור אלו שחקן בני יהודה. קובי אליהו
יחפש קבוצה אחרת. אלו/קובי אליהו

אלו בן ה-26 שיחק בעונה החולפת כמושאל בבני יהודה ובסיום תקופת ההשאלה התיר את החוזה בהפועל באר שבע, אליה עבר ב-2017. כזכור, לפני שחתם בבני יהודה כבר סיכם אלו במכבי תל אביב, אבל זו ביטלה את המהלך לאחר שכבר הצטלם עם החולצה שלה. הפועל תל אביב היתה אמורה להיות התחנה הרביעית שלו בליגה, אחרי שהחל את הקריירה במכבי פתח תקוה ושיחק במדיה חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully