וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רג'ו אמיליה הגישה הצעה לג'ייק כהן. אלייז'ה בריאנט: "אגיע ל-NBA"

עוד קבוצה איטלקית סימנה את המתאזרח של מכבי תל אביב. בריאנט סיפר בארצות הברית על השאיפות והחוויות בישראל: "הליגה כאן מאוד פיזית, יש הרבה שחקני NBA לשעבר. אני משתפר מיום ליום"

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

בווידאו: ויקטור אולדיפו מתאמן לקראת חזרתה של ה-NBA

האם ג'ייק כהן בדרך החוצה ממכבי תל אביב? באיטליה ממשיכים לדווח על קבוצות מקומיות שמחזרות אחריו. כבר לפני שבועיים דווח על התעניינות בשחקן הפנים הישראלי-אמריקאי מצידה של ברינדיזי, והבוקר (שלישי) מדווחים באיטליה מועמדת אחרת לצרפו: רג'ו אמיליה.

על פי דיווח מקומי, הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום ה-12 באיטליה, כבר הגישה הצעה על כהן, ש"לא נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב". רג'ו אמיליה, ששיחקה העונה בליגת האלופות של פיב"א, מתכוונת להשקיע סכומים גבוהים יחסית בעונה הקרובה במטרה לחזור לצמרת. על פי הדיווח, היא מוכנה לשלם לכהן שמסיים חוזה במכבי תל אביב סכום גבוה יחסית. כהן לא היה הבחירה הראשונה של הקבוצה: עוד לפני שהגישה לו הצעה, כביכול, היא ניסתה להחתים את לואיס סקולה. בסופו של דבר בחר הארגנטינאי הוותיק לחתום בווארזה.

פלייר ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאיטליה? ג'ייק כהן/ברני ארדוב

אלייז'ה בריאנט מבהיר - ולא בפעם הראשונה - שהוא נחוש לעבור ל-NBA. הסווינגמן של מכבי תל אביב התראיין הבוקר (שלישי) בארצות הברית וסיפר על שאיפותיו.

"ה-NBA עומד לקרות עבורי, אני בטוח בזה. אני מאמין בעצמי מספיק כדי לדעת שזה יקרה. שאלת מיליון הדולר היא מתי", אמר. "הכל מאלוהים, הוא זה שיחליט מה העיתוי שבו אעבור ל-NBA. אני לגמרי בסדר עם זה".

בריאנט נמצא על הרדאר של כמה מהקבוצות בליגה הטובה בעולם בשנתיים האחרונות, אחרי שהציג יכולת טובה במדי פילדלפיה בליגת הקיץ של ה-NBA ב-2019. העונה, בין היתר בזכות הביקורים התכופים של סקאוטים ומנהלים ב-NBA כדי לצפות בדני אבדיה, הוא הפך לשם עוד יותר מוכר. באפריל השנה פורסם שניו אורלינס מעוניינת בו, אולם כעת נראה שבחסות הקורונה, הוא ישלים את חוזהו במכבי תל אביב ויישאר לעונה נוספת. גם צסק"א מוסקבה שעל פי דיווחים הביעה בו עניין, הבהירה שסגרה את הסגל לעונה הבאה.

עוד בוואלה!

נשיא צסק"א מכחיש שאלייז'ה בריאנט מועמד: "הסגל נסגר, אל תאמינו לשקרים"

לכתבה המלאה
אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
היעד הסופי: NBA. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

בינתיים הוא סובל מפציעה ולא ברור מתי הוא יחזור, אולם הוא נחוש לחזור למגרשים בהקדם. "בורכנו באפשרות לשחק את המשחק שאנחנו כל כך אוהבים, גם בתקופה כזו קשה שבה הענף מושבת ברוב המדינות בעולם. מצד שני, אנחנו צריכים לחשוב היטב על הבריאות המנטלית והפיזית שלנו ועל הבטיחות של כל מי שמשחק עכשיו", אמר.

בריאנט מספר ש"הליגה הישראלית די טובה, ובעיקר מאוד פיזית. יש בה הרבה שחקני NBA לשעבר, וזה הופך את הרמה לטובה. ברמה האישית, הדבר הכי גדול שלמדתי מאז שעברתי לישראל הוא שצריך להתמחות במה שאתה טוב בו. התכונה הכי טובה שלי במגרש היא היכולת שלו באזורי הביניים, זריקות מחצי מרחק. אני מנסה להשתפר ולהתמחות בזה, וללמוד עוד ניואנסים חדשים לגבי הכדורסל האירופאי, כמו מתי כדאי לעשות עבירה ומתי לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully