וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צסק"א מכחיש שאלייז'ה בריאנט מועמד: "הסגל נסגר, אל תאמינו לשקרים"

אחרי השחרור של הווארד סנט רוס שבדרך לפנאתינייקוס, אנדריי ואטוטין מבהיר: "נפתח את העונה עם הסגל הקיים. לא נצרף עוד אף שחקן". זאק הנקינס יחבור לאלכס המילטון בגלאטסראיי?

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

שוק ההחתמות ביורוליג ממשיך להיות פעיל. הבוקר (ראשון) הודיעה צסק"א מוסקבה על שחרורו של הסווינגמן הווארד סנט רוס, שכבר סיכם את תנאיו בפנאתינייקוס ויחזור ליוון בה כבר שיחק במדי א.א.ק אתונה. סנט רוס בן ה-29 הצטרף לצסק"א באמצע העונה והותיר רושם חיובי עם תרומה בשלל אספקטים. הוא סיים את עונת היורוליג עם ממוצעים של 5.5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

למרות שהמסקנה המתבקשת מהמהלך היא שצסק"א סווינגמן במקומו של סנט רוס, נשיא המועדון אנדריי ואטוטין מבהיר שהסגל של הקבוצה נסגר. "מעכשיו, אל תאמינו לאף שקר שמדווח בתקשורת. גם אם תקראו על 'מידע פנים' מצסק"א על שחקן שאנחנו רוצים, תדעו שזהו השקר. מבחינתנו הסגל נסגר".

המשמעות: אלייז'ה בריאנט, שהוזכר כמועמד לצסק"א בסוף השבוע, לא אמור להצטרף לקבוצה. לטענת ואטוטין, שחרורו של סנט רוס נבע מטעמי חיסכון כלכלי ולא מאינטרס מקצועי מובהק להחליפו, למרות שלל דיווחים לפיהם המאמן דימיטריס איטודיס לא מעוניין בו.

"נפתח את העונה עם שישה שחקנים מקומיים ושמונה זרים. כדי להשלים את הסגל נביא שחקנים צעירים ממחלקת הנוער שלנו", הבטיח ואטוטין, שאמר שצסק"א מתכוננת לקצץ בין 25 ל-30 אחוז מהתקציב בעונה הבאה - למרות שהקבוצה כבר ביצעה החתמות יקרות הקיץ כשצירפה את ניקולה מילוטינוב מאולימפיאקוס ואת טוקו שנגליה מבאסקוניה.

אלייז'ה בריאנט שחקנה של מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
יישאר צהוב? אלייז'ה בריאנט/דני מרון

עוד חדשות כדורסל אירופי

* אחרי שעזב את ברצלונה, אנטה טומיץ' חתם רשמית בחובנטוד בדאלונה. הסנטר הקרואטי ישתף פעולה עם שון דאוסון בקבוצה הקטלאנית.

* על פי דיווחים בטורקיה, גלאטסראיי לא מסתפקת באלכס המילטון עימו כבר הגיעה לסיכום, ורוצה שחקן נוסף ממכבי ראשון לציון: הסנטר זאק הנקינס. על פי הדיווח, כבר מתנהל בין המועדון לסנטר משא ומתן מתקדם.

* באסקוניה הציעה לפריאיי הנרי חוזה מקוצץ לעונה הבאה. הרכז ששיחק בהפועל אילת בעבר אמור היה להרוויח למעלה ממיליון יורו בהתאם לחוזהו המקורי, אולם כדי להישאר יצטרך לקצץ אותו בקרוב ל-50 אחוז.

* רכז נוסף שאמור להצטרף לבאסקוניה לצד הנרי או על תקן מחליפו הוא קאדים קרינגטון, שכיכב בעונה שעברה בלודוויגסבורג הגרמנית עם 17.2 נקודות, 2.9 ריבאונים ו-3.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully