וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פועלת לסגור את עסקת כריס ג'ונס שסיכם לשנתיים

20.7.2020 / 17:03

הרכז האמריקאי, שרשם ממוצעים של 15.3 נק' ו-6.8 אס' במדי בורסהספור בעונה החולפת, סיכם אצל הצהובים שעובדים על שחרורו

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

דיווח ראשון: 13:56

האם מכבי תל אביב מצאה מחליף לנייט וולטרס? כריס ג'ונס סיכם את תנאיו לשנתיים אצל הצהובים ובקבוצה נמצאים בשלבים האחרונים של שיחות על תנאי העברתו מבורסהספור.

ג'ונס היה במו"מ עם מכבי תל אביב כבר בדצמבר, אבל קבוצתו סירבה לשחרר אותו. כעת לפי הפרסום הגיעו הצדדים לפיצוי כספי תמורת התרת חוזהו של ג'ונס בקבוצה.

יש לציין שהקבוצה עוד לא ביצעה שום רכש לעונה הבאה, רק סגרה את תנאיו של אנג'לו קלויארו לעונה נוספת. בקבוצה חתומים סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, יובל זוסמן, עומרי כספי, טיילר דורסי, אלייז'ה בריאנט, סנדי כהן ודורי סהר.

כריס ג'ונס צפון קרוליינה. GettyImages
בדרך למכבי תל אביב? כריס ג'ונס, מימין/GettyImages

כריס ג'ונס (27, 1.88) שיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת צפון טקסס, אך כשמעמדו הלך והתדרדר עבר לאוניברסיטת אנג'לו סטייט בה העמיד בעונת 2014/15 ממוצע של 15.4 נקודות למשחק.

את הקריירה המקצוענית שלו פתח בקיץ 2016 במדי באזל מהליגה השוייצרית ורשם 20.2 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק. בקיץ לאחר מכן קיבל חוזה במונס הבלגית, ורשם 13.6 נקודות למשחק, מה שהוביל את מונס להחתימו לעונה נוספת בה קלע 14.4 נקודות, מסר 4.4 אסיסטים והוריד 3.9 ריבאונדים. ההצלחה בבלגיה הובילה אותו לטורקיה והוא חתם בבורסהספור, העולה החדשה לליגה הראשונה. ב-23 משחקים במדיה הוא רשם 15.3 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully