וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפתח את האימונים ב-26 ביולי, המחנה בכפר גלים

18.7.2020 / 14:41

בשל הבידוד, במועדון יתכוננו במתקן האימונים. פערים עם הצוות שבכר רוצה, אך במועדון מעריכים שכולם יצטרפו. רוסו יתמקד בשיווק

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: שחקני הפועל באר שבע מגיבים אחרי הזכייה בגביע

מכבי חיפה תפתח את האימונים לקראת עונת 2020/21 ביום ראשון הבא, כך קבעו בצוות המקצועי ובמועדון. בשל משבר הקורונה, בחיפה יערכו את מחנה האימונים בכפר גלים. כידוע, במנהלת הבהירו שמתחילת האימונים חייבים השחקנים לחזור לבידוד ולכן בקבוצה לא ייצאו למחנה במקום אחר ויתמקדו באימונים בכפר גלים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הפערים עם הצוות בו הוא מעוניין אמורים להיסגר. בכר/קובי אליהו

בינתיים בקבוצה ממשיכים בבניית המערך מסביב למאמן החדש ברק בכר. לוואלה! ספורט נודע שקיימים עדיין פערים בין עוזר המאמן המיועד גיא צרפתי, מאמן הכושר דרור שמשון וגיא ויזינגר לבין המועדון בנוגע לתנאים שלהם ולכן עד כה השלושה לא חתמו רשמית. עם זאת, ההערכה של כלל הגורמים במערכת שהעניין ייפתר והשלושה יצטרפו כמו גם איתן עזריה שישמש כמאמן מנטלי.

אם הצדדים יגשרו כצפוי על הפערים, ג'ובאני רוסו לא יעבוד בצד המנטלי אך לפי גורם במועדון שחקן העבר יישאר במועדון ויתמקד בעבודה במחלקת השיווק של המועדון. רוסו, שנחשב לאחת הדמויות המוכרות בארץ, יהיה חלק מהשיווק של הירוקים במטרה לגייס ספונסרים ולבצע שיתופי פעולה כפי שבמועדון נוהגים בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully