וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ווגל: "ג'יי. אר סמית' ודיון ווייטרס רוצחים, הם השתלבו בצורה נהדרת"

מאמן לוס אנג'לס לייקרס פרגן לשחקני הרכש הוותיקים לפני החזרה של הליגה: "מוסיפים לנו קשיחות והרבה מאוד עוצמה". וגם: המהפך המרשים של כרמלו אנתוני

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA

בעוד כשבועיים, ב-31 ביולי, תשוב לוס אנג'לס לייקרס לפרקט באופן רשמי כשתערוך במתחם דיסנילנד באורלנדו את משחקה הראשון מאז שפגרת הקורונה השביתה את ה-NBA. מלבד לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, הלייקרס יציגו שני שחקנים חדשים, שחתמו בשבועות האחרונים - ג'יי. אר סמית' ודיון ווייטרס.

"הם אמנם עדיין לא ערכו הופעות בכורה במשחקים, אך הם נראים טוב מאוד באימונים", אמר המאמן פרנק ווגל. "שניהם מוסיפים לנו קשיחות והרבה מאוד עוצמה. הם שני רוצחים ואני בטוח שהם יראו זאת גם על הפרקט. אני שמח שהם השתלבו בצורה טובה, הן בפן המקצועי והן בפן האישי. בכל פעם שמגיע שחקן חדש לקבוצה, הוא משפיע על הכימיה, והם עשו זאת בצורה טובה מאוד. אני מאוד מרוצה, הם השתלבו נהדר והציגו רוח חיובית באימונים".

הגירסה הדקיקה של כרמלו

* בדומה לשחקנים רבים, גם כרמלו אנתוני הוריד לא מעט קילוגרמים ממשקלו במהלך הפגרה. הפורוורד בן ה-36 קיבל הודעה מראשי פורטלנד שהם היו רוצים שישוב לשחק בעמדה מספר שלוש, ועל פי אנתוני זו אחת הסיבות לכך שהוא הוריד במשקל. "ברגע שהמאמן אמר לי שהוא מייעד לי את עמדת הסמול פורוורד, ידעתי שאני צריך לעבוד קשה. אתגרתי את עצמי והחלטתי להוריד כמה קילוגרמים לפני שחוזרים לשחק. אני מרגיש נהדר עכשיו ובטוח שאוכל לשחק בעמדה מספר שלוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully