וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרך מרסלו ביילסה": רחוב בלידס ייקרא על שמו של המאמן הנערץ

המאמן המאושר יזכה לכבוד בעקבות החזרה לפרמיירליג אחרי 16 שנה, הקבוצה הבטיחה גם את האליפות אחרי הפסד ברנטפורד מול סטוק

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

באנגליה חוגגים את חזרתה של לידס יונייטד לפרמיירליג לאחר 16 שנות היעדרות מהבמה הבכירה. המועדון שידע שנים יפות בכדורגל האנגלי סבל ממשבר כלכלי חריף באמצע שנות ה-2000 והקבוצה נשרה לליגת המשנה לאחר שסיימה את עונת 2003/4 במקום ה-19. הקבוצה הידרדרה עד הליגה השלישית בחשיבותה (הליג 1), אך אתמול בערב (שישי) לאחר הפסדה של ווסט ברומיץ' להאדרספילד - יכולה לידס לברך על המוגמר. אגב, היום (שבת) הקבוצה הבטיחה גם את האליפות אחרי הפסד ברנטפורד מול סטוק.

אוהדי לידס המאושרים יצאו לרחובות העיר וחגגו את העלייה, תוך כדי שירה אדירה והדלקת זיקוקים ורימוני עשן. אוהדי הקבוצה הניפו שלטים עליהם נישא שמו של מאמן הקבוצה מרסלו ביילסה. יש לציין כי טרם הגיע המאמן הארגנטינאי ללידס, עברו בקבוצה 15 מאמנים שונים ב-14 שנים. "רגע מרגש במיוחד, תודה, תודה רבה לכם", אמר ביילסה הנרגש. "אני אוהב אתכם, אנחנו אוהבים אתכם". "הוא המאמן הטוב בעולם", אמר שחקן הקבוצה קלווין פיליפס.

אבל ביילסה לא יסתפק רק במחמאות מהשחקנים שלו ויזכה לכבוד ששמור למעט מאוד אנשים. בלידס החליטו לקרוא לרחוב בעיר "דרך מרסלו ביילסה" כדי להוקיר את מה שהמאמן עשה עבור המועדון הזה. אגב, ברוסאריו יש אצטדיון שנקרא על שמו של המאמן.

דרך מרסלו ביילסה. טוויטר, צילום מסך
דרך מרסלו ביילסה/צילום מסך, טוויטר
שחקני לידס יונייטד חוגגים. GettyImages
שבו לפרמיירליג לאחר 16 שנים. שחקני לידס חוגגים/GettyImages

הרבה דברים השתנו מאז הפעם האחרונה בה לידס הייתה בפרמיירליג. עונת 2003/4 אולי תיזכר כמקוללת מבחינת העולה הטרייה לפרמיירליג, אך אוהדי ארסנל ייזכרו בעונה זו בערגה, לאחר שקבוצתם סיימה אותה כאלופה, מבלי שהפסידה משחק אחד בליגה באותה עונה. כמוכן, ז'וזה מוריניו, שהיום מאמן טוטנהאם, הניף בסיום אותה עונה את גביע ליגת האלופות כמאמן פורטו.

כמוכן, עונתה האחרונה של לידס בליגה הבכירה באנגליה הייתה עונת הבכורה של ליאונל מסי בברצלונה. מנגד, בריאל מדריד קבוצת הגלקטיקוס הידועה לשמצה הייתה בשיאה וכללה את: רונאלדו, זינדין זידאן, דייויד בקהאם ולואיס פיגו.

בתוך כך, ברשת בירכו על שובם של הלבנים, המחזיקים בשלוש אליפויות אנגליה בארון. מנצ'סטר יונייטד ידועה כיריבה של לידס, אך זה לא מנע ממרכוס ראשפורד לצייץ: "כאוהד מנצ'סטר יונייטד, אני שמח שלידס חזרה לפרמיירליג". הציוץ נמחק לאחר מכן, אך אוהדי לידס דאגו לצלם את המסך בטרם הוסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully