וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "במובן מסוים אני שמח שנס ציונה חזרה והשוותה"

16.7.2020 / 23:36

למרות הניצחון במשחק הראשון בסדרה, מאמן הפועל ירושלים לא אהב את ההגנה של שחקניו ברבע השלישי: "שאף אחד לא יחשוב שזה יהיה קל"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מתכוננים לקראת שובה של ה-NBA

בשלהי הרבע השלישי, הערב (חמישי) בארנה, נדמה היה שהפועל ירושלים עלולה לשלם ביוקר על המומנטום השלילי והיעדר האנרגיות שממנו היא סובלת לאחרונה. עירוני נס ציונה חזרה מפיגור בן 14 נקודות לשוויון 60:60, אבל מחזיקת גביע המדינה התעוררה, טסה ל-19:44 עד הסיום וניצחה 79:104. היא עלתה ל-0:1 בסדרת הטוב משלושה, ורחוקה ניצחון אחד נוסף מהעפלה לפיינל פור.

"עלינו למחצית השנייה כאילו הכל יקרה מעצמו, ובמובן מסוים אני דווקא שמח שנס ציונה חזרה והשוותה, כדי שאף אחד לא יחשוב שזה יהיה קל", התייחס מאמן ירושלים, עודד קטש, לרבע השלישי שבו ספגה קבוצתו 29 נקודות. "זה חידד אותנו, ואנחנו צריכים לבוא מרוכזים למשחק הבא. ברבע הרביעי, אחרי שהם השוו, שחקנים ביצעו את מה שביקשנו מהם לאורך כל המשחק, ועשינו את זה פשוט".

כשנשאל מדוע התמהמה ולא הזעיק פסק זמן, השיב קטש: "פסק זמן לא תמיד יכול לפתור את העניין, ניסיתי לעשות את השינוי על ידי חילופים. בעיקרון, אני אוהב לשמור פסקי זמן לסוף".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
"עשינו את זה פשוט". עודד קטש/ברני ארדוב

על המשחק החלש של ג'רמי פארגו, שפגע ב-3 מ-11 מהשדה (למרות שלשה דרמטית בתום הרבע השלישי), אמר המאמן: "הוא לא התאמן באופן סדיר בשבוע האחרון בגלל פציעה קלה. אני סומך עליו. יש לו מספיק ניסיון וביטחון, והוא יהיה שם כשבאמת נצטרך אותו".

קטש סיפר מה קורה מאחורי הקלעים בירושלים: "השחקנים נמצאים בבידוד, ואלה לא החיים הרגילים שלהם, אז מאבדים קצת משמחת החיים. גם אני הכנסתי את עצמי לבידוד בעשרת הימים האחרונים, כדי לא להיעדר. כל העניין כאן הוא מנטלי. אנחנו הליגה האחרונה שמשחקת, בכל יום השחקנים קוראים על שחקנים אחרים שחותמים פה ושם, ומי שכאן נמצאים קצת בקיפאון ולא יודעים מה העתיד שלהם. אני רוצה להאמין שדברים יסתדרו מהר גם אצלנו, אחרי ההבנות עם משרד הספורט".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין עם שחקן עירוני נס ציונה לינדל וויגינגטון. ברני ארדוב
"שחקן צריך להבין שאנחנו במשחק פלייאוף, לא בליגת הפיתוח". זילברשטיין עם וויגינגטון/ברני ארדוב

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "היינו טובים בשלושת הרבעים הראשונים כמכלול, ואני מאוד שמח על הצורה שבה שיחקנו. השחקנים נפלו מהרגליים. חסרנו שני שחקנים, גולן גוט שיחק פצוע עם יד אחת, וקמרון אוליבר ורייבונה רייס שיחקו כמעט 30 דקות ברציפות. סיפור המשחק הוא 7:41 בנקודות מהספסל. צריך לסחוט את הלימון עוד ועוד, והמיץ נגמר ברבע הרביעי".

זילברשטיין מתח ביקורת על לינדל וויגינטון, ששותף לדקה אחת בלבד: "שחקן צריך להבין שאנחנו במשחק פלייאוף, לא בליגת הפיתוח. אתה צריך להיות אגרסיבי ושומר, לא לרוץ למעלה ולמטה. אין לי זמן להסביר את החשיבות, ואם שחקנים לא מבינים, אנחנו ממשיכים הלאה".

השתתף בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully