וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "לפלייאוף חוקים משלו, נשאיר הכל על המגרש"

16.7.2020 / 15:39

שישי ברבע גמר הפלייאוף (15:00, ספורט 5): אחרי שהפסידה את כל שבעת משחקיה מאז פגרת הקורונה תארח הפועל חולון את גלבוע/גליל באשדוד ותקווה לעצור את הריצה של היריבה שניצחה שבעה משחקים רצופים

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 15:00, שידור ישיר בספורט 5) במשחק מספר 1 בסדרה בין הפועל חולון לגלבוע/גליל. המשחק ייערך באולם באשדוד לאור העובדה כי האולם בחולון תפוס. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשכל קבוצה מנצחת באולמה הביתי. זאת סדרת הפלייאוף השמינית בין הקבוצות, כשחולון ניצחה ארבע מחמש הסדרות הראשונות, וגלבוע, חלק מהזמן בגלגולה הקודם כגליל עליון, ניצחה את שלוש הסדרות האחרונות.

הפועל חולון מגיעה למשחק הראשון בסדרה במצב לא נוח. הקבוצה של עמית שרף היא היחידה שלא ניצחה מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה, וגם לא הייתה קרובה לכך. במשחקים האחרונים נראתה חולון מאוד לא תחרותית והובסה נגד מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון. בחולון מקווים כי במאני טיים, כשהם רחוקים שני ניצחונות מפיינל פור נוסף, יצליחו לנפק משחק טוב יותר ואולי סוף סוף גם לנצח. יוגב אוחיון ישוב לפעילות אחרי שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה.

שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון נשמר על ידי שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חוזר מפציעה. יוגב אוחיון/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

"אנחנו באים לסידרה מול הקבוצה שחזרה בצורה הכי מרשימה מפגרת הקורונה. אבל לפלייאוף חוקים משלו, אנחנו מצידנו נבוא בכדי להשאיר הכל על המגרש", אמר יוגב אוחיון לקראת המשחק. עמית שרף הוסיף: "יש לנו שחקנים עם המון שנים בליגה שעברו הרבה משחקי פלייאוף, הם מודעים לחשיבות ולהקרבה שנצטרך כדי לעבור את גלבוע שבאים ברצף נצחונות. כמו כן אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו קצת נחת אחרי התקופה האחרונה שלא היתה פשוטה".

מהצד השני של הסדרה, גלבוע/גליל מגיעה במומנטום הטוב ביותר בליגה. שבעה ניצחונות רצופים רשמה הקבוצה של ליאור ליובין בבית התחתון כשהיא עושה את דרכה מהמקום העשירי בטבלה עד המקום החמישי והמבטיח. בגלבוע שוחחו עם השחקנים על המצב המיוחד של הסדרה הזאת, אליו הם נכנסים כפייבוריטים, וביקשו להסיר כל גרם של זלזול שיכול להיות לשחקנים הצעירים מול ההתפרקות של חולון בשבועות האחרונים. אקיל מיטשל נעדר משלושת משחקי הקבוצה האחרונים, אך צפוי להתלבש להתמודדות מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully