וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זה לא היה משחק גדול שלנו"

16.7.2020 / 21:19

מאמן מכבי ראשון לציון לא יצא מגדרו בתום ניצחונה של קבוצתו על מכבי חיפה בפתיחת רבע גמר הפלייאוף. בלייזר: "פלייאוף זה חיה אחרת"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מתכוננים לחידוש עונת ה-NBA

במכבי ראשון לציון היו מרוצים לאחר שהקבוצה גברה הערב (חמישי) 72:87 על מכבי חיפה ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הכתומים הוליכו לכל אורך המשחק, ולמרות דקות מסוימות בהן הציגו ירידה ברמה, ניצחונה של המארחת לא הוטל בספק במשך מרבית דקות המשחק. שתי הקבוצות ייפגשו למשחק מספר 2 ברוממה ביום ראשון הקרוב, והשחקנים של גיא גודס יקוו לסגור עניין ולעלות לפיינל פור.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס אמר בסיום: "הובלנו מההתחלה עד הסוף, עשינו דברים טובים הגנתית, הצלחנו להביא אותם למקום שהם פחות טובים. זה לא היה משחק גדול שלנו, היו לנו פרקים טובים ופרקים פחות טובים, אני שמח על ההגנה. בפלייאוף אתה צריך להביא הגנה וקשיחות, צריך לנצח את הדברים הקטנים של המשחק, ואז דברים טובים קורים. קלענו ב-45 אחוז לשלוש, זה המאני טיים של העונה, וכל אחד צריך להביא את המיטב שיש לו.

הגארדים שלנו זה המפתח לדעתי, איך שנקלע מבחוץ, אם נגיע ל-40 אחוז לשלוש אז המצב שלנו יהיה טוב. חיפה ניסו לצופף, הענשנו עם קליעות ל-3. כל קבוצה תנסה להביא דברים שונים למשחק הבא. נצטרך להגיב, ולהיות חדים. זה פלייאוף ומישהו יכול להתעלות. אני רואה איך שהמשחק מתחיל ואיך ששחקן נכנס למשחק, נועם לא נכנס טוב, קצת חששתי מהלחץ. פחות דקות, אבל אמרתי לו בחדר ההלבשה שעם זה שהוא בן 18, אנחנו צריכים אותו, הוא עשה בשבילנו הרבה דברים טובים. יש לנו יומיים להתארגן למשחק הבא ביום ראשון".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. קובי אליהו
"הגארדים שלנו זה המבטח". גיא גודס/קובי אליהו

קפטן הכתומים עוז בלייזר: "לא היה משחק כזה נוח, הם לא ויתרו, כל פעם שלחצנו על הדוושה התרחקנו מהם. צריכים לעשות את זה לאורך יותר זמן. אני שמח שנראינו טוב, דיאנג'לו נתן עבודה מדהימה היום. כל מי שהיה על המגרש תרם, זה ניצחון ראשון מתוך שניים, נקווה שנגמור את זה ביום ראשון. פלייאוף זה משחק אחר, יש לנו שחקנים שקולעים, זה שלא קלענו עד עכשיו זה ליווה אותנו לאורך העונה. גם בשנה שעברה התפוצצנו בפלייאוף. אנחנו יודעים כמה זה חשוב הקליעה מבחוץ, יש לנו קלעים טובים וביטחון בקליעה לכל השחקנים, פלייאוף זה חיה אחרת. יש לנו את המטרות שלנו בלי קשר ללחץ או לחץ. המטרה שלנו זה עוד פיינל פור. חשוב לי להגיע לפיינל פור שלישי בארבע שנים, מגיע למועדון הזה על ההתנהלות שלו. אין לנו שום דבר אחר מול העיניים".

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה: "הייתה לנו תוכנית משחק ולא ביצענו אותה בפתיחת המשחק, זאת לא הייתה תוכנית המשחק שלנו לתקוף את זאק הנקינס מתחילת המשחק. יכולנו להמנע מזה. לא ביצענו את תוכנית המשחק. ראשון לא נותנים לך לתקוף אותם, הם מנוסים מאוד, הם משחקים הרבה זמן ביחד, שיחקו פעמיים בשבוע בתחילת השנה, הנקינס שיפר אותם, הם שחקנים מנוסים. יש שתי קבוצות על המגרש, הם גרמו לנו לשחק לא טוב היום, שיחקו הגנה חזקה מאוד. לא הצלחנו לשלוט בריבאונד ובאיבודי הכדור וזה פגע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully