וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באנגליה: מנצ'סטר סיטי וארסנל נפגשות בחצי גמר הגביע

מחזיקת הגביע תקווה לשמור על הרצף המרשים שלה מול התותחנים בדרך לגמר שני ברציפות. ארסנל חולמת על גביע מספר 13 ומקווה לשחזר את הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו במעמד

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: חכים זייש באימון בכורה בצ'לסי

שלב חצי גמר הגביע האנגלי יחל מחר (שבת) כשמנצ'סטר סיטי תפגוש את ארסנל (21:45, ספורט 1). הקבוצה של פפ גווארדיולה מחזיקה ברצף נהדר של שבעה ניצחונות בכל המסגרות על התותחנים, כשניצחונם האחרון של הלונדונים על הסיטיזנס היה ב-23 באפריל 2017 - בחצי גמר הגביע. ארסנל ניצחה 1:2 לאחר הארכה, כשבגמר גברו התותחנים על צ'לסי באותה תוצאה והניפו גביע שלישי בארבע שנים.

סיטי אמנם הפסידה את האליפות לליברפול, אך תגיע למשחק כמחזיקת הגביע הגאה, ועם רצף של שלושה ניצחונות ליגה. סרחיו אגוארו ייעדר מהמשחק בעקבות פציעה בברך, אך גם בלעדיו הסיטיזנס לא מתכוונים לוותר על מקום בגמר בשנה השנייה ברציפות, אולי בדרך להנפה נוספת.

אדי אנקטיה ארסנל מול אמריק לאפורט מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מי תעלה לגמר? אדי נקטיה מול אמריק לאפורט במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות/רויטרס

ארסנל תגיע למשחק לאחר שניצחה את ליברפול בליגה לראשונה מאז 2015 וחולמת על גביע מספר 14. התותחנים הפגינו נחיתות ברורה אל מול המייטי רדס, אך הציגו משחק הקרבה שמחק נתון מדהים של 21 בעיטות לשער של המפסידה לעומת 3 בלבד של המנצחת. מיקל ארטטה ישמח לאחוזי הצלחה כאלה, אך גם הוא יודע שנתונים כמו במשחק מול ליברפול לא יכולים לעבור בחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully