וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: רוני לוי ממשיך לעונה נוספת

16.7.2020 / 17:38

משה חוגג החליט להשאיר את המאמן שכבר היה בדרך החוצה, למרות מחאות האוהדים נגדו: "העונה הקרובה תהיה שונה מכל מה שהכרנו, חייבים לשמור על יציבות"

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים בית וגן/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: אוהדי בית"ר מוחים נגד רוני לוי והשחקנים

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי) שרוני לוי ימשיך לעונה נוספת. כזכור, המאמן כבר היה בדרך החוצה מהמועדון אך לאור המצב הכלכלי והעובדה שלא הסכים לוותר על פיצוי (חוזהו הוארך אוטומטית מכיוון שסיים במקום השלישי), משה חוגג שלא היה מוכן לשלם במקביל גם למאמן חדש החליט להשאירו. זאת למרות מחאות הקהל החריפות נגדו לאחרונה, במסגרתן הגיעו עשרות אוהדים לביתו מספר פעמים וקראו לפיטוריו.

על פי ההודעה הרשמית של בית"ר, "אנו מאמינים שרוני הוא המאמן הטוב ביותר להוביל את בית"ר בעונה המאתגרת העומדת לפנינו, וכי הוא יעמוד בהצלחה ביעדים המקצועיים אשר הוצבו בפניו, יחד עם השחקנים שמעריכים אותו מאוד".

"אני שמח וגאה להוביל את בית"ר ירושלים לעונה נוספת מלאה באתגרים מקצועיים", אמר רוני לוי. "אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון להמשיך ולהוביל את הקבוצה ומחויב להצלחת המועדון הן במסגרת הליגה והן בניסיון להוביל את הקבוצה להישגים באירופה. אני מבטיח לאוהדים שנעבוד קשה על מנת לשמח את כולם".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
ממשיך בכל זאת. רוני לוי/דני מרון

משה חוגג הוסיף: "לאחר שבחנתי את המצב מכל הזוויות, נפגשתי עם רוני והתרשמתי שמקצועית מדובר במאמן מוערך ע"י כל הגורמים והטוב ביותר עבורנו.

"העונה הקרובה תהיה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית, ולכן חשוב לנו לשמור על יציבות במערכת, בעיקר לאור חוסר היציבות בעמדת המאמנים לאורך העשור האחרון בבית"ר והעובדה כי אנו מדורגים בצמרת הרשימה העולמית בפיטורי מאמנים".

"אני רואה גם את הרוח בקרב חלק מאוהדי הקבוצה, שנמצאים איתנו באש ובמים, יודע עד כמה הקבוצה חשובה להם ומוקיר אותם, אך את ההחלטות המקצועיות נקבל אנחנו באופן שקול ומקצועי בלבד".

לוי בן ה-53 שיחק כקשר אחורי במכבי נתניה, בני יהודה ומכבי חיפה וזכה בשתי אליפויות ושני גביעים כשחקן. הוא החל את קריירת האימון שלו במכבי חיפה, שם גם פרש ממשחק ב-1997. הוא זכה עם הירוקים בשלוש אליפויות ברציפות - 2006-2003 וגם בגביע בקדנציה השנייה שלו שם ב-2015/16. בנוסף, אימן לוי גם את מכבי פתח תקוה, אוניראה אורזיצ'ני, סטיאווה בוקרשט, אנורתוזיס פמגוסטה ומכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully