וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תקיים דיון דחוף: "יש קושי גדול לפתוח את העונה כמתוכנן"

16.7.2020 / 16:03

לאור הנחיות משרד הבריאות וההחמרה במצב התחלואה בישראל, הנהלת ההתאחדות תתכנס ברביעי הקרוב כדי לדון באפשרויות לעונה הבאה. אורן חסון: "סימני השאלה רק הולכים ומתרבים בכל יום שעובר"

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

האם עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי בסכנה? ההתאחדות הודיעה היום (חמישי) כי תקיים דיון "דחוף" ביום רביעי הקרוב כדי להתכונן לאפשרויות לקראת חידוש העונה הבאה. הדיון מגיעה על רקע ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, שצפויים לגרום לסגירה מחודשת של מוסדות החינוך וייתכן שאם יובילו לסגר בכל רחבי המדינה בסופי שבוע. ההחלטות התקבלו על רקע עלייה גדולה בתחלואה בישראל.

בספורט הישראלי דווקא נשבו רוחות אופטימיות בימים האחרונים, אחרי שראשי הכדורגל והכדורסל סיכמו עם שר האוצר ישראל כ"ץ על פיצוי בגובה 110 מיליון שקל שיהוו רשת ביטחון לעונה הבאה. הכדורגל הישראלי אמור היה לקבל תקצוב בגובה 75 מיליון שקל, בעוד לכדורסל היו אמורים להיות מועברים 35 מיליון שקל.

באופן טבעי, ההודעה של ההתאחדות לכדורגל מעוררת תהיות גם בנוגע לכדורסל הישראלי. נכון לעכשיו, גם אם יוכרז על סגר הדבר לא אמור להשפיע על המשך הפלייאוף.

אורן חסון מנכ"ל מנהלת ליגת העל. ברני ארדוב
העונה הבאה בסכנה. אורן חסון/ברני ארדוב

על פי הודעת ההתאחדות, הדיון יהיה בנוגע לכל הליגות המקצועניות בישראל. "לאור המצב הבריאותי במדינה והשפעת מגפת הקורונה, ובתקופה של חוסר ודאות עם סימני שאלה שרק הולכים ומתרבים בכל יום, אציג בפני ההנהלה את השיחות שקיימנו עד כה עם משרדי התרבות והספורט והבריאות", אמר יו"ר ההתאחדות אורן חסון. "חובה עלינו לקיים בהקדם דיון מעמיק באשר לאפשרויות העומדות בפנינו על כל ההשלכות הרלוונטיות. לעת עתה נראה נראה שיש קושי גדול לפתיחת העונה כמתוכנן. נפעל במטרה לגבש תמונה ברורה ככל הניתן כדי שהקבוצות וכלל הפעילים ידעו להערך בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully