וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שוקלת להשאיר את גולדברג או אורן ביטון, בן שהר מבוקש בקפריסין

16.7.2020 / 17:10

אחד מבין המגנים השמאליים יוכל להישאר אם יסכים לשכר מופחת. דיווח: אפואל ניקוסיה הגישה הצעה לחלוץ. אין התקדמות עם בן ביטון, שהר וקבהא בסימן שאלה

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: הפועל באר שבע חוגגת את הזכייה בגביע המדינה

האם בן שהר ישחק בעונה הבאה בקפריסין? על פי דיווחים באי השכן אפואל ניקוסיה הגישה הצעה לחלוץ הפועל באר שבע, לו יש חוזה במועדון מבירת הנגב עד 2023. במועדון הקפריסאי מקווים כי על אף החוזה, שהר יגיע להסכם עם באר שבע ויצליח להשתחרר. בנוסף, דווח כי הישראלי הוצע כבר לאומוניה ניקוסיה, שמגלה אף היא עניין בחלוץ הישראלי שכבש העונה 13 שערים בליגת העל.

הפועל באר שבע לא סגרה את הדלת בפני שון גולדברג ואורן ביטון. אם אחד מהם יסכים לתנאים הכספיים של הקבוצה, היא תשאירו לצד דודי טויטו שסיכם הבוקר (חמישי) לעונה הבאה. בכל הנוגע לעמדת המגן הימני, אין עדיין התקדמות לסגירת חוזה חדש מול בן ביטון. גם שאלת הישארותם של בן שהר ומרואן קבהא נותרה פתוחה.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר חוגג. דני מרון
עונה הבאה בקפריסין? בן שהר/דני מרון

בתוך כך ממשיך המנהל המקצועי המיועד אליניב ברדה באיתור שחקנים זרים, כאשר המאמן הנוכחי יוסי אבוקסיס עדיין מעורב ופעיל. בהפועל באר שבע מצפים שהערפל סביב אבוקסיס יתפזר עד סוף השבוע הבא.

העובדה שאוהדי הפועל באר שבע לא היו יכולים לחגוג עם הקבוצה אחרי הזכייה בגביע, הביאה את המועדון להחלטה לפתוח את השערים לאוהדים שמגיעים ביומיים האחרונים להצטלם עם הגביע אחרי 23 שנה של אכזבות מאז הזכייה האחרונה ב-1997. עשרות אוהדים כבר הגיעו לבית האדום בתיאום מראש לצילומים עם הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully