וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון יישאר באשדוד, אלא אם הנבחרת תרצה בו

16.7.2020 / 6:30

מאמן אשדוד דחה לאחרונה גישושים מהפועל תל אביב והפועל באר שבע. יחד עם זאת הוא יכבד את ההתאחדות אם יקבל פנייה להגיע לריאיון מול ועדת האיתור בכפוף לאור ירוק שיקבל מג'קי בן זקן

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: הפועל באר שבע חוגגת זכייה בגביע

מאמן מ. ס. אשדוד רן בן שמעון דחה באחרונה גישושים שהיו לעברו מגורמים הקשורים להפועל באר שבע ולהפועל תל אביב, אשר רצו לבדוק אם ירצה להגיע לאחד מהמועדונים במידה שיוסי אבוקסיס או ניר קלינגר יקבלו את משרת מאמן הנבחרת.

מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון. דני מרון
אחד המועמדים לנבחרת ישראל. רן בן שמעון/דני מרון

בן שמעון הבהיר לפונים אליו כי בליגת העל הוא יאמן בעונה הקרובה רק את מ. ס. אשדוד. יחד עם זה, המאמן יכבד את ההתאחדות לכדורגל ואת נבחרת ישראל אם יקבל פנייה להגיע לריאיון מול ועדת האיתור בכפוף לאור ירוק שייתן לו ג'קי בן זקן. על פי המסתמן, בן שמעון צפוי להיות ברשימה הסופית של ועדת האיתור כפי שהיה לפני הקדנציה של אלישע לוי. אז היה המאמן קרוב מאוד לאימון הנבחרת הלאומית של ישראל.

בן שמעון זוכה לנקודות רבות בשל העובדה שהיה מאמנה של נבחרת קפריסין והוא מוערך מאוד על ידי וילי רוטנשטיינר. בשבוע הבא יקיימו חברי ועדת האיתור שני מפגשים נוספים ובסופם יוחלט מי המאמנים שיישבו איתם. בשלב הזה הרשימה צפויה לכלול את אברם גרנט, יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר וכאמור גם רן בן שמעון ורוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully