וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר רק שש נקודות מיובנטוס אחרי 0:4 על ספאל

אלכסיס סאנצ'ס כבש ובישל, והנראזורי במקום השני ובמרחק שני משחקים מהמוליכה. טורינו הביסה 0:3 את גנואה, בלוטי הבקיע מחזור שביעי ברציפות

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

בווידאו: ג'רארד פיקה גולש

שני משחקים נעלו הערב (חמישי) את המחזור ה-33 בסרייה A. אינטר הצליחה לצמק את הפער מיובנטוס לשש נקודות כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה, אחרי שהביסה 0:4 בחוץ את נועלת הטבלה ספאל. טורינו, שהפסידה לנראזורי במחזור שעבר, הביסה 0:3 את גנואה והתרחקה משמעותית מהקו האדום.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן אינטר. רויטרס
ניצל את ההזדמנות שקיבל. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ספאל - אינטר 4:0

הנראזורי ניצלו את ההזדמנות שהעניקה יובנטוס וצימקו את הפער מהמוליכה לשש נקודות כשנותרו עוד 15 בקופה, בעוד ספאל האחרונה רשמה הפסד רביעי רצוף כחלק מהפרידה שלה מהסרייה A שתהפוך רשמית אולי כבר במחזור הבא. אנטוניו קונטה שוב העניק מנוחה לרומלו לוקאקו וקיבל שערים מארבעה שחקנים שונים. אלכסיס סאנצ'ס בישל לאנטוניו קאנדרבה בדקה ה-37 וכבש בעצמו בדקה ה-60, כשהמגן השמאלי כריסטיאנו ביראגי שבישל לו, הבקיע בימין חמש דקות לפני כן. רוברטו גליארדיני חתם בדקה ה-74 אחרי הכנה של לאוטרו מרטינס.

שחקני טורינו חוגגים עם ברמר. GettyImages
עוד ניצחון אחד יבטיח הישארות. שחקני טורינו חוגגים/GettyImages

טורינו - גנואה 0:3

ניצחון בית שני ברציפות לטורינו, שמתקרבת להבטחת עוד עונה בסרייה A, בעוד גנואה רק נקודה מעל הקו האדום ובצרות צרורות. הבלם הברזילאי ברמר נגח את הראשון בדקה ה-32 אחרי קרן של סימונה ורדי, אנדראה בלוטי בישל למחליף סשה לוקיץ' שסובב לחיבורים בדקה ה-76 את הראשון שלו העונה, ובדקת הסיום החלוץ כבר מצא את הרשת בעצמו עם טיל אדיר וחגג מחזור שביעי ברציפות. בלוטי בכושר נפלא וכעת הגיע ל-16 שערים - אחד יותר מבכל העונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully