וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת פורטוגל הודיעה: משחקי הפיינל 8 של ליגת האלופות יהיו ללא קהל

כצפוי, משחקי ההכרעה בליגת האלופות יתקיימו באצטדיונים ריקים. איגוד הכדורגל הבינלאומי החליט: גם בעונה הבאה יתאפשרו חמישה חילופים

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה פלייר/צילום מסך

למי שעוד קיווה לראות קהל במשחקי ליגת האלופות שייערכו בליסבון בחודש הבא, הגיעה הערב (רביעי) בשורה מאכזבת אך צפויה מכיוון ממשלת פורטוגל שהודיעה רשמית: כל משחקי הפיינל 8 של ליגת האלופות בליסבון יהיו ללא כניסת קהל לאצטדיונים. אופ"א לא נתנה קביעה סופית בנושא, אבל עכשיו הגיע הווטו מצד הממשלה במדינה המארחת, שנתנה הוראה דומה גם לגבי גמר הגביע המקומי.

אדן הזאר שחקן ריאל מדריד מחליף את קארים בנזמה. GettyImages
חמישה חילופים גם בעונה הבאה? הזאר מחליף את בנזמה/GettyImages

גם בעונה הבאה יהיה מותר לבצע חמישה חילופים במהלך משחקים, כך הודיעו היום (רביעי) בהנהלת איגוד הכדורגל הבינלאומי (IFAB). עם זאת, מדובר אך ורק במתן היתר, כך שכל תחרות אמורה להחליט בעצמה האם לקבל את זה או להחזיר את המצב לקדמותו: כלומר שלושה חילופים במהלך משחק.

כזכור, בשל משבר הקורונה והעובדה שהקבוצות האירופיות נאלצו להשלים משחקים רבים בזמן קצר, הוחלט להעניק למאמנים את האפשרות לבצע חמישה חילופים על מנת לחלק את העומס. חמשת החילופים נעשים בשלוש פעימות שונות כשהמחצית לא נחשבת כפעימה, וזאת על מנת לא לגרום ליותר מדי עצירות במהלך המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully