וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני דורש מבית"ר שכר של 250 אלף דולר לעונה, סיכוי קלוש שיצטרף

15.7.2020 / 8:25

הבלם מוכן לעבור לבירה רק בתמורה לשכר גבוה מאוד שספק רב אם יוצע לו. חוגג לא צפוי לדרוש קיצוץ נוסף מהשחקנים: "צריך להיזהר מנזק תדמיתי"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי מסכם את העונה של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים שמחו מאוד עם קבלת ההודעה על התקצוב שיקבל הכדורגל מהמדינה. במועדון כבר יישרו קו עם ההוראות של משרד האוצר לקצץ לפחות 30 אחוז משכר השחקנים והמאמנים, אחרי שקיצצו משכר השחקנים והמאמנים 25 אחוז משכר הנטו של השחקנים, קרוב ל-30 אחוז משכר הברוטו. לכן עדיין לא ברור האם המועדון ידרוש מהשחקנים קיצוץ נוסף של 5 אחוז ומעלה.

הבעלים משה חוגג הבהיר בשלב מוקדם יותר כי לא ידרוש מהשחקנים קיצוץ נוסף וכי יוותר על חלק מהשחקנים, כאשר על הכוונת היו חנן ממן ודן איינבינדר. אך כמו במקרה רוני לוי, בין האמירות לבין המציאות יש פער, ולא כל כך פשוט להיפטר משחקנים וחוזים. חוגג גם מודע לביקורת שעשויה להגיע בעקבות החלטות לא מכובדות שיובילו למאבקים משפטיים, ולכן הדברים ייעשו בזהירות. גורם בבית"ר אמר אתמול: "בכל צעד שנעשה, צריך לשמור על הדרך ולא לגרום לעצמנו נזק תדמיתי".

יוסי בניון עם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
פועל בזהירות. משה חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הלילה התברר כי הסיכויים שאוראל דגני יגיע לבירה קלושים. הבלם יתייחס להצעת בית"ר רק אם תעמוד על כ-250 אלף דולר לעונה. אם ההצעה הכספית של בית"ר לא תהיה סופר-אטרקטיבית מבחינתו, הוא יעדיף להישאר בהפועל תל אביב או לצאת לחו"ל. דגני, קפטן האדומים ושחקן אהוד מאוד, מבין שהמעבר לבית"ר לא יהיה כדאי אלא אם יוצע לו שכר גבוה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully