וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג יתערב? עשרות אוהדי בית"ר ירושלים שוב הפגינו נגד רוני לוי

14.7.2020 / 21:38

בזמן שהבעלים קרוב להודיע על הישארות המאמן, אוהדים הגיעו שוב לביתו ודרשו את ראשו. בבית"ר הגיבו: "שום מחאה כזאת לא תהווה שיקול בקבלת ההחלטות"

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים בית וגן/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: שאול אדם

בזמן שהבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג קרוב להכריז על הישארותו של רוני לוי לעונה נוספת, האוהדים ממשיכים להפגין נגד המאמן. הערב (שלישי) שוב כמה עשרות אוהדים הגיעו לביתו של המאמן כדי למחות ולדרוש שיעזוב את המועדון במיידית. חוגג כבר אמר בשבוע שעבר כי "גם אלף מחאות לא יעזרו, ההחלטה תהיה מקצועית בלבד", אך האוהדים מצידם הודיעו שהם לא מתכוונים להרפות ולא ישקטו עד אשר המאמן יסיים דרכו.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. ברני ארדוב
חלק מהאוהדים נגד הישארותו. רוני לוי/ברני ארדוב

בנוגע לסוגיית אוראל דגני, בבית"ר ינסו לחדש את המגעים עם השחקן בשבוע הבא, בתקווה לנסות ולהגיע איתו להסכמות כספיות. אלא שכבר עתה ברור שהשחקן לא יקבל את הצעתה הכספית הנוכחית של בית"ר (לא יותר מ-160 אלף דולר לעונה). במידה שהפועל תל אביב תשלח את מכתב ביטול החוזה לשחקן, לבית"ר לא יהיה שום צורך להעביר שחקנים לאדומים כחלק מטרייד. בבית"ר העריכו היום כי רק לאחר שדגני ימצה את אופציית חו"ל ניתן יהיה להחתימו.

בתוך כך, אנטואן קונטה ופרדי פלומן מחכים להודעה מבית"ר מתי הם אמורים לטוס חזרה לישראל. בשלב זה, כל עוד השניים לא מצאו קבוצה, הם יצטרכו לחזור לישראל, לשהות שבועיים בבידוד ורק לאחר מכן להצטרף לחבריהם.

ללא קשר, כל הזרים של בית"ר כבר הבהירו כי לא יהיו מוכנים לשמוע על קיצוץ נוסף בשכרם, כאשר בכל הערכות התקציב של בית"ר אנטואן קונטה, פרדי פלומן וליוואי גרסיה בכלל לא נכללים, כמו גם חנן ממן, דן איינבינדר ומספר ישראלים נוספים. כבר עתה ברור כי כל מי שהוא בעל חוזה לא יוותר בקלות ולא יסכים לקיצוץ גבוה יותר, אלא אם הקיצוץ יהיה רוחבי לכל הקבוצה ובהסכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא אוהב את המחאות נגד רוני לוי. משה חוגג/קובי אליהו

בבית"ר גינו את ההפגנה והוציאו הודעה בתגובה: "בעלי המועדון משה חוגג והנהלת הקבוצה מגנים את ההפגנות מתחת לביתו של רוני לוי. מדובר באירוע מצער ולא לגיטימי. גם למחאות יש דרך וזאת לא אחת מהן. שום מחאה כזאת לא תהווה שיקול בקבלת ההחלטות בבית"ר. אנחנו מצפים מרשויות האכיפה למנוע הישנות של מקרים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully