וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי לסטיב קר על השחרור מגולדן סטייט: "זה היה חלום חיי, הייתי בפסגת העולם"

כספי אירח בפודקאסט שלו את מאמנו לשעבר מגולדן סטייט, ונזכר כמה היה לו קשה כששוחרר מהקבוצה: "תודה לאל שאשתי והמשפחה תמכו בי". עוד מקר: השוואה בין הווריירס לשיקגו, עתיד הכדורסל, ולמה היום קשה מתמיד להיות ספורטאי מקצועני

האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר, פלייר/טוויטר

בווידאו: האצן נואה ליילס טועה לחשוב ששבר את שיאו של יוסאין בולט

עשר שנים העביר עומרי כספי ב-NBA, כשאחד מרגעי השיא בקריירה המרשימה שלו היה ב-12 ביולי 2017 אז חתם באלופת הליגה גולדן סטייט ווריירס, שם העמיד ממוצעים של 5.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק, אך שוחרר כשבוע לפני הפלייאוף בשל פציעות רבות מהן סבל באותה עונה. הערב (שלישי) אירח כספי בפודקאסט שלו OmriCasspiPodcast את מאמן הווריירס סטיב קר, והשניים דיברו בין השאר על הפרידה.

"כולנו עוברים דברים. אני עברתי דברים", אמר כספי על ההחלטה של הווריירס לשחרר אותו, על רקע הפציעה שעבר, "אני זוכר ששחררו אותי מהווריירס. הייתי בפסגת העולם, ואני מדבר בכנות - זה היה חלום חיי לשחק עבורכם, ולהתחרות על אליפות ה-NBA, ודברים קורים, יש פציעות... אני זוכר את השיחה שלנו בחדר ההלבשה. וכשחקן אתה חייב להתגבר על זה. תודה לאל שהייתה לי אישה ומשפחה שתמכו בי". קר ענה לו: "לשחרר אותך היה נורא, אבל התמודדת עם זה נהדר, בזכות הגישה שלך לספורט ולחיים".

השניים הרבו לדבר על כדורסל, כשכספי ביקש מקר לתת את דעתו על הכיוון אליו הולך להתפתח המשחק בשנים הקרובות. "הרוקטס משחקים עם חמישה גארדים לפעמים, לשם אתה חושב שהמשחק הולך?", שאל כספי את קר. "בהחלט, אני חושב שלשם המשחק הולך. לדעתי חמשת השחקנים על המגרש יצטרכו לדעת לקלוע שלשות. גם כיום אתה רואה את מארק גאסול שלא היה קלעי שלשות בעבר, והיום הוא מסוגל לקלוע מטווח זה. עדיין יזדקקו למישהו שיוכל להגן על הטבעת, אבל סנטרים יצטרכו להיות ניידים, כדי שיוכלו לצאת להגן על קו השלוש ולשמור על גארדים. אני חושב שזה ממש משנה את הצורה שבה מלמדים שחקני פנים צעירים".

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
עומרי כספי במדי גולדן סטייט/AP

בהמשך התבקש מאמן גולדן סטייט, שכשחקן שיתף פעולה עם מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן בשיקגו בולס הגדולה, לערוך השוואה בין הווריירס אותם הוא מאמן לבין שיקגו בה שיחק: "קשה לאנשים באמת לתפוס עד כמה החוקים היו שונים אז בשנות ה-90. כיום ניתן לבצע חילופים במצבים שלאחר פיק אנד רול ושחקן נמוך נתקע עם שחקן גבוה - אז זו הייתה הגנה לא חוקית, כך שלא היו חילופים בהגנות. זה משחק שונה לגמרי. עם זאת, אסייג ואומר שהבולס של שנות ה-90 היו הכי מותאמים לשחק בליגה של ימינו".

קר גם שיתף לגבי אופן ההתנהלות מול שחקניו: "לצעוק על קליי לא עובד. אם תצעק עליו הוא ייכנס לקליפה שלו ולא ישחק במיטבו. איתו צריך לפתור את הבעיות בדיבורים. דריימונד גרין לעומת זאת הוא טיפוס קשוח ואמוציונאלי ואיתו זה עובד יותר כשאנחנו מדברים בצעקות". על סטף קרי אמר קר: "סטף הוא דוגמא מושלמת לגבי האיזון בין להיות תחרותי אבל גם להיות בחור מהנה בו זמנית. אני לא חושב שיש מי שנהנה יותר ממנו, אבל אתה זוכר, עומרי, עד כמה הוא תחרותי".

עוד דיבר קר על הקושי כיום: "בתקופה שלי לא היה טוויטר... בבולס התחילו הטלפונים הסלולריים, כך שלא שמעת את כל הביקורת. יכולת לחפש אותה, בתוכניות הרדיו או בעיתונים. אני זוכר שבתקופה בשיקגו קראתי בתחנת דלק את העיתון 'שיקגו טריביון', קיוויתי שיגידו עליי משהו טוב, וקראתי 'ככל הנראה סטיב קר ישוחרר'. למחרת היה לי אימון נורא, עברו לי המון מחשבות רעות, זה כאילו הוציאו ממני את הנשמה... והיום זה עוקב אחריך, וזה בכף היד שלך, ולכולם יש גישה אליך, אני לא יודע איך אתם עושים את זה, מעולם לא היה קשה להיות ספורטאי מקצועני כמו כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully