וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכתב לסנטור "לך ת****ן" ועורר סערה: אדריאן ווג'נראוסקי הושעה מ-ESPN

הסנטור הרפובליקני ג'וש האוולי שיגר מכתב "פטריוטי" לראשי ה-NBA, הכתב הבכיר הגיב בחריפות והתנצל בעקבות לחץ ציבורי. זה לא מנע ממנו מבול של תגובות משני צידי המפה הפוליטית ובסופו של דבר גם הרחקה (זמנית?) - רגע לפני שהליגה חוזרת

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרתה של ה-NBA

אדריאן ווג'נראוסקי הפך בשנים האחרונות לאחת הדמויות החשובות, המשפיעות והמוכרות ב-NBA, אבל גם הוא כמו לא מעט שחקנים לא יהיה חלק מהבועה באורלנדו. הכתב הבכיר והסקופיסט המפורסם הושעה הבוקר (ראשון) על ידי רשת ESPN אחרי שעורר סערה פוליטית.

תחילתה של הפרשה במייל ששיגר הפוליטיקאי הרפובליקני ג'וש האולי, נציגה של מיזורי בסנאט האמריקני, לתפוצה רחבה של אנשי NBA. במכתב דרש האולי מהליגה לאפשר לשחקנים להעביר מסרים "פטריוטיים" בעד צבא ארצות הברית ומערכת האכיפה האמריקנית, אחרי שהוחלט לאפשר לשחקנים להעביר מסרים של צדק חברתי בגב הגופיות (היכן שבימים כתיקונם כתוב שם משפחתם). כמו כן, מתח האולי ביקורת על ההתנהלות של ה-NBA סביב המשבר ביחסים עם סין, אחרי שג'נרל מנג'ר יוסטון רוקטס דריל מורי הביע תמיכה במחאה של הונג קונג נגד סין.

ווג'נראוסקי העביר מייל תגובה קצרצר וחריף מכתובתו הפרטית, כשכתב להאולי: "Fuck You". לא עבר זמן רב עד שהאולי חשף את התכתובת עם ווג'נראוסקי בטוויטר, צירף צילום מסך וכתב: "אל תבקרו את סין או תביעו תמיכה ברשויות האכיפה. זה ממש מכעיס אותם".

מאז פרסום התכתובת קיבל ווג'נראוסקי תגובות משני צידי המפה הפוליטית. לצד תגובות מחבקות ותומכות מהקהילה השחורה, "ווג'" קיבל גם תגובות קשות. הסנטור האולי דרש התנצלות פומבית וביקש הבהרות מנשיא ESPN, ובעקבות זאת כתב ווג'נראוסקי: "עשיתי טעות שאני מתחרט עליה והתנהגתי בחוסר כבוד. אני מתנצל על האופן שבו התנהגתי ומיד אצור קשר עם הסנטור האולי כדי להתנצל בפניו באופן אישי. אני צריך להתנצל גם בפני הקולגות ב-ESPN, משום שהמעשה שלי היה לא מקובל ובוודאי שאינו משקף את דעותיהם".

אבל גם ההתנצלות לא עזרה. נשיא ESPN ג'ימי פיטארו, שכבר הצהיר לא אחת שהוא סולד מערבוב בין ספורט ופוליטיקה, החליט להוציאו לחופשה ללא תשלום בכל זאת על אף העיתוי הבעייתי, פחות משלושה שבועות לפני חזרתה של ה-NBA. בימים האחרונים ווג'נראוסקי לא צייץ בחשבון הטוויטר הפעיל והפופולרי שלו, ולא ברור מתי יחזור. בארצות הברית העלו את האפשרות שווג'נראוסקי יעזוב את ESPN בעקבות התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully