וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בלדסו עשוי לעבור ללייקרס, ג'ואל אמביד: "בן סימונס יהיה אדיר כפאוור פורוורד"

בארה"ב טוענים שהבאקס עשויים לדרוש את גרין וקארוסו בתמורה לגארד המצוין. סנטר פילדלפיה על הניסיון להעביר את סימונס לעמדה מספר ארבע: "רק ישפר אותו". בול בול סוף סוף יזכה לדקות ראשונות?

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה

אחרי חודשים ארוכים, ליגת הכדורסל הטובה בעולם - ה-NBA, חוזרת בסוף החודש. ב-30 ביולי ייצא לדרך המשחק הראשון בין שתיים מתוך 22 הקבוצות שיקחו חלק במשחקים שייערכו במתחם דיסני שבאורלנדו, וההתרגשות בשיאה. הקבוצות כבר הגיעו למתחם והחלו בהכנות ובאימונים, והשחקנים בסך הכול נשמעים די מרוצים מהתנאים להם הם זוכים.

"אני מוכן למלחמה", כתב סנטר פילדלפיה ג'ואל אמביד בחשבון האינסטגרם שלו, בצירוף תמונה שלו במהלך אחד האימונים. "הכול בסדר כאן באורלנדו ואנחנו מרוצים". בתקשורת בארצות הברית טוענים שהסיקסרס ינסו להעביר את בן סימונס (2.08) מעמדת הרכז לעמדת הפאוור פורוורד. אמביד התייחס לכך: "אני חושב שהוא יהיה מצוין בעמדה הזו. שיתוף הפעולה בינינו נהדר, וזה רק ישפר אותו. לדעתי, הוא יצליח להביא את היכולות שלו עוד יותר לידי ביטוי בעמדה מספר ארבע, במיוחד בשל הכישורים ההגנתיים שלו. אני חושב שהוא יהיה אדיר וזה ישפר אותנו בצורה משמעותית".

אריק בלדסו שחקן מילווקי באקס. GettyImages
יגיע ללייקרס? בלדסו מול יאנג/GettyImages

* האם רכז מילווקי, אריק בלדסו, בדרך ללוס אנג'לס לייקרס? על פי אנדי ביילי מבליצ'ר ריפורט, הגארד המצוין של הבאקס שסבל מפציעות קשות עשוי להגיע לעיר המלאכים בטרייד שישלח את דני גרין ואלכס קארוסו למילווקי, ביחד עם בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב. על פי הדיווח, בלייקרס מתלבטים אם ליצור טריו של כוכבים הכולל את בלדסו, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס או לשמור על קארוסו וגרין, שמהווים חלק חשוב מהרוטציה של הקבוצה. יש לציין שאחת הסיבות העיקרות שבלייקרס רוצים לצרף רכז היא פציעתו. של רייג'ון רונדו, שנפגע באחד האימונים האחרונים של הקבוצה וייעדר כשמונה שבועות.

הביצועים של בול בול בג'י ליג

* בול בול, בנו של שחקן העבר מאנוט בול, נבחר על ידי דנבר נאגטס בסיבוב השני של דראפט 2019, אך עדיין לא זכה לדקות בליגה הטובה בעולם. הסנטר הענק (2.18) עשוי לזכות לדקות ראשונות דווקא באורלנדו, אחרי שרשם מספר אימונים טובים, כך על פי מאמנו מייק מאלון: "הוא שחקן מאוד כישרוני. קשה מאוד ללמד שחקן בגובה הזה לקלוע ברכות, ולבול פשוט יש את זה. הוא מתחזק ומשתפר". בול שיחק העונה בשמונה משחקים בקבוצה של הנאגטס בג'י ליג, וקלע 12 נקודות יחד עם חמישה ריבאונדים ושתי חסימות ב-19 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully