וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חילצה נקודה ב-3:3 מול ססואולו המלהיבה

המוליכה רשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, ערב רע לרונאלדו. לאציו שוב איבדה נקודות, אבל אינטר תוכל לצמק את הפער לשש נקודות

יפה קיאר שחקן הורסנס פלייר/צילום מסך

האם מאבק האליפות בליגה האיטלקית נפתח מחדש? המוליכה יובנטוס רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם ב-3:3 מול ססואולו המלהיבה. לאציו אמנם הפסיקה לרדוף וגם הערב (רביעי) פישלה עם 0:0 אצל אודינזה, אבל אטאלנטה לא מפסיקה לדרוס וגם אינטר תוכל לצמק מחר את הפער לשש נקודות, כשלסיום העונה עוד חמישה מחזורים. רומא התבססה במקום החמישי עם 1:2 על ורונה, בעוד נאפולי השישית סיימה ב-1:1 אצל בולוניה וראתה את מילאן נצמדת עם 1:3 על פארמה. סמפדוריה ופיורנטינה כבשו שלישיות והתרחקו משמעותית מהקו האדום.

גונסאלו היגואין עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני יובנטוס מאוכזבים. רויטרס
ערב מתסכל. גונסאלו היגואין וכריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ססואולו - יובנטוס 3:3

איזה משחק קיבלנו בסטאדיו מאפיי. ססואולו הלוהטת הצליחה לחזור מפיגור 2:0 ולהיות בדרך לניצחון חמישי ברציפות, אבל האלופה חילצה נקודה (אחרי שגירדה מולה 2:2 גם בסיבוב הראשון) ויכולה רק להצטער על החמצות רבות של כריסטיאנו רונאלדו בערב רע שלו. הפער מאטאלנטה עומד כעת על שבע נקודות, אינטר תוכל לצמק לשש, ולמרות שנותרו רק עוד חמישה מחזורים - למאוריציו סארי יש סיבות לדאגה. בטח כשהקבוצה שלו סופגת תשעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, ולראשונה העונה רושמת רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון.

ההתחלה נראתה כמו עוד טיול של יובנטוס, אחרי שמיראלם פיאניץ' בישל בתרגיל מנקודת הקרן לדנילו שירה פנימה וחגג שער בדקה החמישית, ביום הולדתו ה-29, ושבע דקות לאחר מכן הבוסני בישל גם לגונסאלו היגואין. אלא שפיליפ ג'וריצ'יץ' מצא את החיבורים בדקה ה-29 וצימק אחרי הכנה של פרנצ'סקו קאפוטו, ובתחילת המחצית השנייה הגיע המהפך. דומניקו ברארדי סובב כדור חופשי נפלא בדקה ה-51, ואחרי שלוש דקות בישל לקאפוטו. יובה נלחצה, אבל הגבירה את הלחץ על שערו של אנדראה קונסילי והשוותה אחרי עוד מצב נייח: רודריגו בנטאנקור הרים קרן והמגן אלכס סנדרו נגח פנימה בדקה ה-64. המשחק הפתוח נמשך ורונאלדו המשיך לפספס, כשמנגד וויצ'ך שצ'סני בהדיפות אדירות ואלכס סנדרו בהצלה מהקו בדקה ה-84 מנעו מהמארחת ניצחון סנסציוני.

עוד בוואלה!

אטאלנטה ממשיכה להדהים את איטליה, גאספריני: לא נשנה את הסגנון גם מול פריז סן ז'רמן

לכתבה המלאה
דומניקו ברארדי שחקן ססואולו. רויטרס
הזכיר ליובנטוס מה הוא שווה. דומניקו ברארדי/רויטרס

אודינזה - לאציו 0:0

יובנטוס השיגה רק שתי נקודות מתוך תשע? לאציו קרסה עם נקודה מתוך 12 ועלולה למצוא עצמה מחר במקום הרביעי. אחרי שלושה הפסדים רצופים, סימונה אינזאגי ציפה לראות שינוי מצד שחקניו, אבל צ'ירו אימובילה המשיך בבצורת שלו וגם יתר החברים לא הטרידו יותר מדי את השוער הארגנטינאי חואן מוסו. דווקא תומאס סטראקושה היה עסוק יותר ומנע מרודריגו בקאו וקווין לזניה להעניק לאודינזה ניצחון שהיה מרחיק אותה עוד קצת מהתחתית. אבל גם פער של שבע נקודות מלצ'ה מספיק כרגע לזברטה, שלא ניצחו בבית בשבעת המשחקים האחרונים. לאציו תנסה להתאושש ביום שני מול יובנטוס.

רודריגו דה פול שחקן אודינזה לפני לואיס אלברטו שחקן לאציו. רויטרס
הקורונה העלימה את לאציו. לואיס אלברו רודף אחרי רודריגו דה פול/רויטרס

רומא - ורונה 1:2

הג'אלורוסי התבססו במקום החמישי בזכות ניצחון שלישי ברציפות והם בדרך להשגת הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של הליגה האירופית. ורונה רשמה עונת חזרה נהדרת לסרייה A, נמצאת במקום התשיעי וקיוותה לנצח את רומא באולימפיקו לראשונה מאז ינואר 1973, אבל זה לא קרה. ז'ורדן ורטו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-10 ואדין דז'קו נגח בתוספת הזמן של המחצית הראשונה את ה-15 שלו העונה בליגה, אחרי עבודת הכנה יפה של המגן לאונרדו ספינאצולה. מתאו פסינה רק צימק בדקה ה-47 עם הסטה יפה בעקב.

ז'ורדן ורטו שחקן רומא. GettyImages
משחק ביתי שני ברציפות שהוא כובש. ז'ורדן ורטו/GettyImages

מילאן - פארמה 1:3

הרוסונרי המשיכו במומנטום מהתקופה האחרונה עם ניצחון נוסף, שהשווה את מאזן הנקודות שלהם לזה של נאפולי, שסיימה בתיקו בלבד. הקאן צ'לחנוילו בישל פעמיים לפרנק קסייה (55) ולאלסיו רומאניולי (59) וכבש בעצמו את השלישי בדקה ה-77 אחרי שדווקא האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-44 משער של יסמין קורטיץ'.

שחקני מילאן חוגגים, זלאטן איברהימוביץ', סימון קיאר, תיאו הרננדז. GettyImages
זלאטן וחבריו חוגגים ניצחון נוסף/GettyImages

בולוניה - נאפולי 1:1

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו עם עוד תוצאה מאכזבת אחרי שכבר הובילה משער של קוסטאס מנולאס (7). מוסא בארו איזן בדקה ה-80. נאפולי כבר קרובה לאבד אפילו את המקום השישי למילאן, שנצמדה אליה.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - קליארי 0:3
לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (8), פדריקו בונאצולי (41 ו-53)

לצ'ה - פיורנטינה 3:1
ללצ'ה: יבגני שאחוב (88). לפיורנטינה: פדריקו קייזה (6), ראשיד גזל (38), פטריק קוטרונה (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully