וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטאלנטה ממשיכה להדהים את איטליה, גאספריני: לא נשנה את הסגנון גם מול פריז סן ז'רמן

אחרי שהביסה 2:6 את ברשיה ובדרך לשבור שיאי כיבוש, המאמן גאספריני חושב על רבע גמר האלופות: "לא נשנה מול פ.ס.ז' את האופי שלנו. המשחקים האלה לא ייגמרו ב-0:0"

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: הספורט הישראלי קיבל רשת ביטחון ממשרד האוצר

עם רביעיות, חמישיות, שישיות ושביעיות, אטאלנטה ממשיכה להדהים את הכדורגל האיטלקי. הקבוצה של גאספריני, שהשחקן הכי יקר בסגל שלה עלה 13 מיליון יורו, ממשיכה לתת הצגות בסרייה A, ואתמול (שלישי) הביסה 2:6 את ברשיה בדרבי. כעת יש לה כבר 93 שערים ב-33 מחזורים, וב-50 השנים האחרונות רק לנאפולי של 2015/16 הייתה עונה פורייה יותר, כשכבשה 95 שערים בעונה. סביר להניח שאטאלנטה תצליח לעבור אותה, ואולי להיות הראשונה שמגיעה ל-100 שערים באיטליה מאז 1951, אז באותה עונה שלוש קבוצות עשו זאת (מילאן, אינטר, יובנטוס).

מריו פשאליץ', שחקו אטאלנטה חוגג שלושער. רויטרס
זה לא נגמר. פסאליץ' חוגג את השלושער/רויטרס
מאמן אטאלנטה ג'אנפיירו גאספריני. רויטרס
ניימאר, זהירות. גאספריני/רויטרס

ג'אן פיירו גאספריני התבשר בסיום המשחק שקבוצתו הפכה לראשונה מאז 1958 (השנה שבה נולד) שמגיעה ל-93 שערים אחרי 33 מחוזרים, ואמר: "זה נחמד, לא? זה הרבה". המאמן מזכיר ש"גם בשנה שבר כבשנו הרבה שערים, אבל העונה התעלינו אפילו על זה, וגם כבשנו שערים איכותיים. היו לנו כמה משחקים של חגיגות שערים, אבל זה לא כדי להשפיל את היריבה אלא כדי לתרגל את המהלכים שלנו, זה מה שמוביל לשערים. זו השנה השנייה שאנחנו מוצאים את עצמנו בטופ-4, ההשתתפות בליגה האירופית ובליגת האלופות מאוד ביגרה אותנו והרגילה אותנו לרמה גבוהה".

ואכן, אטאלנטה מסתערת גם על המפעלים האירופיים, והיא יודעת שהיא מגיעה בכושר טוב למשחק מול פריס סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות. "אנחנו מתכוננים למשחק מול פריס סן ז'רמן", הודה המאמן, "אנחנו גם רוצים להיאבק עד הסוף בליגה, ואני חושב שהדרך הכי נכונה להתכונן ל-12 באוגוסט היא להמשיך לשחק את משחקי הליגה בגישה הנכונה, בנחישות ובריכוז".

האם פ.ס.ז' צריכה להיות מודאגת מכושר המשחק של האיטלקים, לעומת הצרפתים שהפסיקו את העונה ורק מתאמנים? גאספריני: "אני יודע שפ.ס.ז' תשחק שני משחקי גביע לפני ליגת האלופות. אני לא יודע מה עדיף - לשחק 13 משחקי ליגה כמונו, או שני משחקי גביע וכמה משחקי ידידות. נראה. זה כמו להגיד שבגלל שאנחנו משחקים כל שלושה ימים, נגיע עייפים. אני לא מאמין בזה. אני גם לא חושב שפ.ס.ז' תגיע לא מוכנה כי היא לא שיחקה.

"עוד לא למדתי את ניימאר ואמבפה, אבל הם שניים מהשחקנים הכי טובים בעולם. היה פה קצת ביטחון מופרז כשקיבלנו את פ.ס.ז' בהגרלה, אסור לשכוח שזאת קבוצה יוצאת מן הכלל. כשאתה פוגש יריבה כזאת אתה בוחן את העוצמות שלך ואת החולשות שלה, אבל מה שאסור לך לעשות זה לשנות את האופי שלך. אני בטוח שהמשחקים האלה לא יייגמרו ב-0:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully