וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגיה ורשה עוקבת אחרי אלון תורג'מן: "יודע לכבוש ולנוע היטב"

באלופת פולין הודו שהם עשויים להגיש הצעה על החלוץ אם ויסלה קרקוב, שנמצאת בקשיים כלכליים, לא תממש את אופציית הרכישה

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד מככב באימון סלטיק

ההצלחה של אלון תורג'מן במחזורים האחרונים בליגה הפולנית גרמה לקבוצות המובילות להסב את תשומת הלב שלהן אליו והמנהל המקצועי של לגיה ורשה, רדוסלב קוצ'רסקי, לא פוסל את האפשרות לצרפו.

תורג'מן הושאל מאוסטריה וינה לוויסלה קרקוב בינואר האחרון, נעדר זמן מה בגלל פציעה, אבל מפציץ מאז החזרה מפגרת הקורונה. לויסלה יש אופציה לרכוש אותו תמורת 400 אלף יורו, אבל למרות שמדובר באחת מקבוצות הפאר של הכדורגל הפולני, המועדון נמצא בקשיים כלכליים ולפני שנה אפילו ניצב תחת איום של הורדת נקודות.

בפולין מדווחים שאם ויסלה לא תוכל לממש את אופציית הרכישה של תורג'מן, לך פוזנן ולגיה ורשה עשויות להיכנס לתמונה. הראשונה תאבד את חלוץ נבחרת דנמרק כריסטיאן גיטקיאר, שמחזיק בהצעות אטקרטיביות מרוסיה, צרפת וגרמניה והיא זקוקה למחליף. ללגיה - אלופת פולין ב-4 מ-5 השנים האחרונות - בין כה וכה יש מספיק אמצעים כלכליים כדי לרכוש את תורג'מן.

בריאיון בפולין, המנהל המקצועי של לגיה, רדוסלב קוצ'רסקי, נשאל על כמה שחקנים שהמועדון עשוי להתעניין בהם, הודה שתורג'מן הוא אופציה טובה ואמר: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל מהיר ואינטנסיבי. אנחנו יודעים שתורג'מן יודע לכבוש שערים ושיש לו תנועה טובה".

שחקן ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן. GettyImages
5 שעריםן ב-8 משחקים. תורג'מן/GettyImages

תורג'מן כבש 5 שערים ב-8 משחקים בליגה הפולנית, 4 מתוכם בשלושת המשחקים האחרונים. הערב הוא ינסה להמשיך את הרצף כשוויסלה תתארח אצל זאגלבי לובין במחזור הלפני אחרון בפלייאוף התחתון בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully