וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוגגת גביע, אלונה ברקת מתמוגגת, אבוקסיס הילל את ז'וזואה

13.7.2020 / 22:45

הבעלים שכבר הודיעה על עזיבה צייצה: "כמה אושר!" המאמן על הפורטוגלי: "רמה מעל הליגה". הכוכב השיב: "הוא כמו אבא בשבילי"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה

ברק בכר פוטר, אלונה ברקת הודיעה על עזיבה, ובכל זאת הפועל באר שבע סוגרת את עונת 2019/20 בטעם מתוק במיוחד - עם זכייה שנייה בתולדותיה בגביע המדינה, אולי במשחק הפרידה של יוסי אבוקסיס שעשוי לעזוב לנבחרת ישראל. לאחר שעשתה זאת ב-1996/97, רשמה הערב (שני) הקבוצה מבירת הנגב 0:2 על מכבי פתח תקוה בבלומפילד הריק בזכות עוד הצגה אישית של ז'וזואה. הקשר הפורטוגלי המופלא בישל את השער הראשון לבן שהר (49), כבש בעצמו (61) עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ואין ספק שהתואר הזה רשום קודם כל על שמו.

"כמה אושר!" צייצה הבעלים היוצאת אלונה ברקת עם השריקה לסיום. "שאפו ותודה לצוות, לשחקנים ולאוהדים המדהימים שלנו! הגביע אדום!. חלום!"

יוסי אבוקסיס סיכם: "שנתיים ברציפות גביע - זה משהו אדיר. עשינו דרך חזקה מאוד בגביע, עברנו את ההגרלה הקשה ביותר שיכולה להיות, הכל בחוץ. כמה שזה יותר קשה, זה יותר מתוק. כיוונו לזכייה בגביע לכל אורך משחקי הפלייאוף. קיבלתי הרבה ביקורות במשחקים האלה, ובצדק, גם אני קיוויתי שהוא יותר טוב. קצת תיקנו את זה במשחקי הליגה האחרונים. הצלחנו להגיע למאני טיים בכושר טוב".

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור מניף את גביע המדינה בכדורגל יחד עם חבריו לקבוצה. דני מרון
מברוק. הפועל באר שבע חוגגת גביע/דני מרון
ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם יוסי אבוקסיס. דני מרון
איזו חגיגה. אבוקסיס וז'וזואה/דני מרון
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ניצחון במשחק הפרידה? אבוקסיס/דני מרון
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מליקסון נרגש/דני מרון
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
חגיגה אדומה בבלומפילד/דני מרון

על הנבחרת אמר המאמן האדום: "יש מישהו שלא רוצה להיות מאמן נבחרת? יש כבוד יותר גדול מזה? מה שיקרה יקרה לטובה. כל דבר בזמנו".

על הכוכב הגדול שלו ז'וזואה אמר אבוקסיס: "הוא שחקן אדיר, כל הזמן יש לי איתו שיחות שיהיה מרוכז רק במשחק. אני לא יכול ללמד אותו כדורגל אבל אני יכול לכוון אותו בדברים אחרים. הוא עושה פה דברים מדהימים. לפעמים יש ימים קשים איתו, אבל הוא הוכיח שהוא רמה אחת מעל הליגה הזאת - בעיקר מה שעשה במחצית השנייה".

בן שהר הוסיף: "היו פה אליפויות, אבל מי שיודע מה עברנו בשנה הזאת, בעלים עוזב, קיצוצים, ועדיין נותנים את הדם ועושים את זה - אני מאושר. הראינו את האיכויות שלנו במחצית השנייה והוכחנו שאנחנו יותר טובים. בגמר חשוב לנצל את המצבים ועשינו את זה, אין מאושר ממני. בפלייאוף לא שיחקנו היטב, אבל היום באנו בידיעה שזה להציל את העונה. הכי כיף בעולם".

בן שהר הוסיף: "היו פה אליפויות, אבל מי שיודע מה עברנו בשנה הזאת, בעלים עוזב, קיצוצים, ועדיין נותנים את הדם ועושים את זה - אני מאושר. הראינו את האיכויות שלנו במחצית השנייה והוכחנו שאנחנו יותר טובים. בגמר חשוב לנצל את המצבים ועשינו את זה, אין מאושר ממני. בפלייאוף לא שיחקנו היטב, אבל היום באנו בידיעה שזה להציל את העונה. הכי כיף בעולם".

כוכב המשחק ז'וזואה סיכם: "זו לא היתה עונה נורמלית. היתה עונה קשה, וזה בונוס עליה. אחרי 23 שנה - זה מדהים. אני נהנה לשחק עם השחקנים האלה, הם כבר מכירים אותי. אני לא אוהב להפסיד, גם לא באימונים, אני מדבר יותר מדי, אני יודע, אבל זה מי שאני. ננוח, יש פגרה קצרה, ואני מקווה שבעונה הבאה יהיו לי מספרים יותר טובים. יש לי פה חוזה לעונה הבאה כי אני רוצה להישאר, המועדון רוצה אותי, האוהדים רוצים אותי, אז אין מה להגיד - אני נשאר. בישראל, אשחק רק בהפועל באר שבע".

על יוסי אבוקסיס אמר הפורטוגלי: "הוא כמו אבא בשבילי. כשיוסי מדבר איתי, זה כאילו אבי מדבר איתי. הקשר שלנו הוא יותר מכדורגל. הוא זכה בגביע בעונה שעברה, הוא זכה בגביע השנה. אני אוהב אותו, הוא אוהב אותי". כשנשאל האם יש לו מה להגיד לאלונה ברקת, אמר: "יש לי מה להגיד רק לשחקנים פה".

אוהד לויטה שפתח בין הקורות הוסיף: "התחלנו את הפלייאוף לא טוב, אבל הגענו בזמן ליכולת הטובה שלנו וראיתם את זה על המגרש. הפועל באר שבע זה מועדון גדול עם בסיס אוהדים ענק ואנשים אדירים. יש עוצמות במועדון הזה שקשה להסביר למי שלא נמצא פה, אני מקווה שזה הדבר הבסיסי שייקח אותנו קדימה. הגביע הזה שייך לכולם, גם לאלונה".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, בירך: "ברכות להפועל באר שבע על זכייה מרגשת בגביע המדינה לאחר לא פחות מ-23 שנים. הערכה גדולה למכבי פתח תקוה על עצם ההעפלה לגמר, הנחישות והכדורגל הטוב. בנסיבות כמעט בלתי אפשריות הגיעה העונה הזאת לסיומה על כר הדשא ואין כמו גמר הגביע וההנפה המרגשת כדי לנסוך בכולנו תקווה לחזרה מהירה למגרשים עם האוהדים שכל כך חסרו לכולנו הערב".

ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "הגביע חוזר לנגב. מבקש לברך את הפועל באר שבע מחזיקת הגביע לעונת 2019-2020. אני שמח שגם משחקי הגביע הסתיימו בצורה ספורטיבית, ועל כר הדשא, למרות המורכבות של ניהול עונה תחת נגיף הקורונה. ברכות למכבי פתח תקוה על עונה נפלאה שהסתיימה גם בחזרה לליגת הבורסה לניירות ערך ועל השתתפותכם במשחק גמר הגביע. חופשה מהנה ושימרו על בריאותכם ניפגש בעונת המשחקים הבאה".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "ברכות לקבוצת הפועל באר שבע, בירת הנגב, על הזכייה בגביע המדינה בפעם השנייה בתולדותיה ואחרי 23 שנים. כל הכבוד למאמן, לשחקנים, לכל אנשי הצוות ובמיוחד לאוהדים של שתי הקבוצות, שלא נכחו פיזית אבל היו עם כל הלב על המגרש."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully