וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מנור סולומון הבריק עם שער ובישול תוך דקה, עוד שער לדן ביטון

הקשר כבש בביצוע נהדר (25) והוסיף מיד בישול לטטה (26) ב-2:4 של שחטאר על דסנה. ביטון צימק בהפסד הבכורה של לודוגורץ

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש באימון של סלטיק

מנור סולומון כבש הערב (ראשון) את שער הליגה השני שלו באוקראינה והראשון מאז 1 בספטמבר, כאשר העלה את שחטאר דונייצק ליתרון במשחק החוץ שהסתיים בניצחון 2:4 על דסנה. קשר נבחרת ישראל פתח בהרכב ובדקה ה-25 חתך משמאל ובעט ברגל ימין מ-15 מטרים אל הרשת. דקה אחת חלפה, וסולומון השתחרר שוב באלגנטיות מהשומר שלו והכניס כדור עומק לטטה שהבקיע. המארחת צימקה בדקה ה-29, מייקון ואלן פטריק הוסיפו, וסולומון יצא בדקה ה-70.

שחטאר כבר הבטיחה מזמן את האליפות ומובילה את הטבלה האוקראינית בפער אדיר של 21 נקודות, כאשר לעונה נותרו עוד שני מחזורים והיא תסתיים ביום ראשון הבא.

צפו בשער של מנור סולומון

* דן ביטון כבש משחק שלישי ברציפות וסיים את העונה שלו בלודוגורץ עם חמישה שערי ליגה ועוד אחד באירופה, אבל אלופת בולגריה רשמה הפסד ראשון העונה, וכמו מכבי תל אביב זה קרה לה במחזור האחרון. סלביה סופיה ניצחה אותה 1:3, כשהקשר הישראלי פתח בהרכב והצליח רק לצמק בדקה ה-74. טאלב טואטחה לא שותף, מאוויס צ'יבוטה לא נכלל בסגל. בעוד 10 ימים כבר תתחיל לודוגורץ את העונה הבאה עם הסופרקאפ מול מחזיקת הגביע לוקומוטיב פלובדיב.

התוצאה הזו השאירה את אולימפיאקוס כבלתי מנוצחת היחידה באירופה, אבל אז גם היא הפסידה בבית 1:0 לפאוק סלוניקי, שהייתה הבלתי מנוצחת היחידה בעונה הקודמת. המשמעות: אין קבוצה ללא הפסד בעונת 2019/20 (חוץ מיורופה מגיברלטר, שם הליגה הופסקה).

תקציר המשחק של לודוגורץ, עם השער של דן ביטון

* לכיה גדנסק, ללא קני סייף, הפסידה 3:2 ללך פוזנן וירדה למקום השישי בליגה הפולנית.

* אורנבורג, ללא אדי גוטליב, סיימה ב-0:0 ביתי מול רוסטוב ונותרה במקום האחרון בליגה הרוסית. היא נמצאת במרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים, כשלסיום העונה נותרו רק שני מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully