וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בהפועל באר שבע כבר מבינים: המועמדות של יוסי אבוקסיס לנבחרת התחזקה מאוד

13.7.2020 / 6:42

בקבוצה חגגו את הזכייה בגביע המדינה, אך השחקנים מודאגים: "נבחרת? במועדון צריכים לדאוג שאבוקסיס יישאר ולא יעבור לשום מקום". בהפועל באר שבע לא פסלו את האפשרות שברקת תחזור. השיחות מול שהר, קבהא וספורי יחודשו

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה

אושר גדול בהפועל באר שבע אחרי הזכייה בגביע המדינה אמש (שני). אחרי האכזבות הגדולות בגמרים של 2015 ו-2003, הצליחה הפועל באר שבע החבולה של 2020 לנצח את מכבי פתח תקוה 0:2 ולזכות שוב בגביע אחרי הפעם ההיא בה זכתה הקבוצה של אלי גוטמן ב-1997. 23 שנים אחרי, נסגר המעגל עם עוד הופעה גדולה של השחקן הטוב בהפועל באר שבע ז'וזואה שנעזר בבן שהר שכבש את השער הראשון והחשוב. אחרי החגיגות הארוכות על כר הדשא בבלומפילד, החלה בחדרי ההלבשה ההתלבטות הגדולה כיצד לחגוג עם האוהדים שהעבירו מסר שהם מחכים לשחקנים בצומת הכניסה לבאר שבע ומצפים לחגיגות ספונטניות באמצע הלילה. המנכ"ל אסי רחמים קיים שיחות עם האוהדים ועם המשטרה כדי לנסות ולארגן שמחה תחת כל מגבלות הקורונה והאוהדים הבהירו שהם לא מתכוונים לוותר על ההזדמנות לשמוח.

בהפועל באר שבע מבינים הבוקר שהמועמדות של יוסי אבוקסיס לתפקיד מאמן נבחרת ישראל התחזקה מאוד בעקבות הזכייה בגביע. גם כך היה אבוקסיס המועמד המוביל, בטח אחרי הפרישה של איל ברקוביץ', וכעת כשלקח גביע שני ברציפות, צריך לקרות דבר יוצא דופן כדי שהוא לא יחזור לנבחרת כמאמן אחרי שהיה עוזרו של אלי גוטמן בנבחרת.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם יוסי אבוקסיס. דני מרון
איזו חגיגה. אבוקסיס וז'וזואה/דני מרון

לאבוקסיס חוזה לעונה הבאה בהפועל באר שבע ואם הוא יקבל את ההצעה לחתום כמאמן הלאומי, המועדון לא יעמוד בדרכו. על כל השמועות והידיעות בדבר הרצון של אלונה ברקת לדחוף את אבוקסיס לנבחרת כדי לחסוך את שכרו הגבוה בעונה הבאה, אמרו שחקנים בקבוצה: "נבחרת? הפועל באר שבע צריכה דווקא לדאוג שאבוקסיס יישאר אצלה ולא יעבור לשום מקום". אם המאמן יעזוב לנבחרת, ייפתח המירוץ למציאת מחליף ויש לא מעט מאמנים ברשימה ביניהם ניסו אביטן הבאר שבעי שיושב כבר זמן רב בבית, מרקו בלבול שכבר אימן במועדון, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שעוזבים את מכבי נתניה וגם רן בן שמעון למרות שג'קי בן זקן לא יסכים לוותר עליו. גם אופציית רוני לוי קיימת, אם כי ייתכן שהוא בסוף ישאר בבית"ר ירושלים.

בין אם אבוקסיס ישאר ובין אם יאמן את הקבוצה מאמן אחר, הצוות המקצועי יעבור מתיחת פנים מאחר שרובו מתחלף. מאור מליקסון ימשיך לשמש כעוזר מאמן ואליניב ברדה ישמש כמנהל המקצועי.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
ימשיך בעונה הבאה. אקולטסה עם הגביע/דני מרון

בכל הקשור למצבת השחקנים, מיגל ויטור, ז'וזואה ואלטון אקולטסה ימשיכו. גם לואי טהא, אוהד לויטה ודוד קלטינס סיכמו על חוזים מקוצצים וימשיכו. במועדון רוצים לסגור על חוזה מקוצץ גם לבן שהר, מרואן קבהא ורמזי ספורי ואחרי שלקחו הצדדים פסק זמן מהשיחות בשל הגביע, הן צפויות להתחדש בקרוב. שהר זכה ֿ למחמאות רבות אחרי שהיה הראשון להעלות את הפועל באר שבע על הלוח עם שער מצוין מבישול של ז'וזואה. בקבוצה פירגנו לחלוץ הוותיק שיש לו חלק גדול מאוד בהצלחה של הפועל באר שבע בחמש השנים האחרונות.

באשר לבברקת, בקבוצה לא פסלו את האפשרות שהיא תחזור ותעמוד בראש הקבוצה בצורה מלאה וללא נציגים ואנשים מטעמה. ברקת שלא עזבה את הכדורגל ולקחה על עצמה להיות חברת מזכירות ההתאחדות לכדורגל, שלחה ברכות לשחקנים ולא מן הנמנע כי היא תחזור בה בסופו של דבר מהודעת העזיבה. בכל מקרה, הבעלים כבר הבטיחה להעמיד לטובת העונה הבאה חמישה מיליון שקל. כך או אחרת, עד שלא יסתיים מסע הקיצוצים לשחקנים בחוזי העונה הבאה, לא נראה שברקת תודיע שהיא חוזרת, כאשר היא גם מחכה לראות מה יהיה היקף רשת הביטחון שיקבלו הקבוצות ממשרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully