וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון לא מתחרט: "בדיעבד הייתי עושה אותו דבר"

13.7.2020 / 22:47

מאמן מכבי פתח תקוה לא חושב שטעה בבחירת ההרכב שעלה ב-2:0 שספגה קבוצתו בגמר הגביע מרגלי הפועל באר שבע: "אם היינו שומרים אישית את ז'וזואה זה היה הורס לנו את כל המערך"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה

אכזבה עצומה נרשמה הערב (שני) אצל אנשי מכבי פתח תקוה לאחר שאלופת הליגה הלאומית הפסידה בגמר גביע המדינה 2:0 להפועל באר שבע. הקבוצה של גיא לוזון הצליחה לשמור על שער נקי במהלך המחצית הראשונה, שהייתה ברובה בשליטתה של הקבוצה מליגת העל. באר שבע הביאה את עליונותה לידי ביטוי במחצית השנייה, אז בן שהר (49) וז'וזואה (61) קבעו את תוצאת המשחק והותירו את המלאבסים המאוכזבים רק עם המחמאות על קמפיין גביע נהדר.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר בסיום: "אני חושב שהעייפות שלנו והניסיון של באר שבע עשו את העבודה. הגול שלהם הכניס להם אנרגיה ואצלינו גרם לבלבול. אני חושב שהם היו טובים מאיתנו, הגביע מגיע להם". על ההחלטה לא להציב שמירה אישית על ז'וזואה אמר המאמן: "נשקלו כל האפשרויות. כמעט בלתי אפשרי לשמור את ז'וזואה, אם היינו שומרים אותו אישית זה היה הורס לנו את כל המערך. לא יכולנו לתקוף ככה, וזה לא כדורגל שאני מאמין בו. עשינו תוצאות אדירות השנה כשאנחנו משחקים כדורגל. כל הכבוד לבאר שבע".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
גיא לוזון/דני מרון

על ההחלטה לעלות בין הקורות עם השוער הצעיר דור חברון: "אם עקבתם אחרינו העונה, אז גם אתם ראיתם שמהרגע שדור נכנס להרכב הוא היה פנטסטי בכל המשחקים ששיחק. גם בדיעבד הייתי עושה אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully