וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה חתם לעונה נוספת בעירוני קרית שמונה: "שמח מאוד"

13.7.2020 / 19:18

המאמן שהשאיר את הקבוצה בליגה הודה לאיזי שרצקי: "עכשיו צריך להכין קבוצה חזקה שתתאים למטרות". נמרוד קוסטיקה צפוי לשמש כעוזרו

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

עירוני קרית שמונה הודיעה הערב (שני) כי מאמנה קובי רפואה חתם לעונה נוספת. "שמח מאוד להמשיך במועדון המופלא הזה ומודה לאיזי על האמון שהוא נתן ונותן בי לאורך כל הזמן הזה", אמר רפואה, שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגה במחזור האחרון. "עכשיו צריך פחות לדבר ולהתרכז בלעבוד קשה ולהכין קבוצה חזקה שתתאים למטרות שמועדון כמו קרית שמונה צריך לשאוף אליהם".

החתימה הגיעה אחרי פגישה בין רפואה לאיזי שרצקי, בה ניסה המאמן להבין האם הבעלים אכן מוכן לרשותו קבוצה שתתמודד בצמרת. מי שככל הנראה ישמש כעוזרו של רפואה הוא נמרוד קוסטיקה, שנמצא על סף סיכום. קוסטיקה שעבד עם רפואה בהפועל תל אביב ולאחרונה שימש עוזר מאמן בני יהודה, אמור לחתום בקרוב.

במקביל, בקבוצה ממשיכים לעבוד על חיזוק הסגל. אדריאן רוצ'ט קרוב לסיכום על חזרה לקבוצה, ובמקביל ינסו בקבוצה להגיע לסיכום עם כמה שחקנים על עזיבה. בין היתר, התכנית היא לצרף מגן שמאלי ובלם.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
ממשיך לעונה נוספת. רפואה/דני מרון

עדן קארצב נמצא בתכניות של רפואה ובקבוצה מחכים להחלטה של מכבי תל אביב לגביו. אם קארצב לא יגיע בהשאלה נוספת, בקבוצה יחתימו שחקן נוסף במקומו בעמדת הקשר. מוחמד אבו פאני הוזכר כמועמד אם ייצא לעונת השאלה נוספת ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully