וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק נדבק בקורונה, שני שחקנים במתחם באורלנדו נמצאו חיוביים

כוכב יוסטון הודיע כי הבדיקה שעבר חזרה חיובית: "מרגיש טוב ומחכה להצטרף לחבריי באורלנדו כשאסיים את הבידוד". שני הכדורסלנים עזבו את מתחם הקבוצות ונכנסו לבידוד בבתיהם

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה

שחקנה של יוסטון רוקטס, ואחד הכוכבים הגדולים ב-NBA בשנים האחרונות ראסל ווסטברוק הודיע הערב (שני) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא נמצא חיובי לקורונה. על פי הודעת השחקן, הוא נבדק כשדבר תוצאות הבדיקה התגלה לפני ששאר שחקני יוסטון יצאו לאורלנדו, שם יתקיימו משחקי סיום העונה הסדירה.

עם זאת, השחקן הבהיר כי הוא מרגיש טוב, ולא חש בתסמינים המתלווים למחלה. בנוסף, הרגיע ווסטברוק את אוהדי הרוקטס בכך שהבהיר כי העובדה שנמצא חיובי לקורונה לא תמנע ממנו מלהצטרף בהמשך לחבריו באורלנדו, לסיום עונת ה-NBA.

ראסל ווסטברוק, יוסטון רוקטס. GettyImages
מתכנן להצטרף לחבריו בתום תקופת הבידוד. ראסל ווסטברוק/GettyImages

"נמצאתי חיובי לקורונה לפני שהקבוצה שלי יצאה לאורלנדו", כתב ווסטברוק. "אני חש בטוב כרגע, בבידוד ומצפה בכיליון עיניים להצטרף לחבריי לקבוצה כשתקופת הבידוד תסיים. תודה לכם על איחולי הבריאות ועל התמיכה. אנא קחו את הוירוס הזה ברצינות. שמרו על עצמכם. שימו מסיכות".

בתוך כך הערב נודע כי תוצאות הבדיקות של שניים מהשחקנים שנמצאים כרגע עם קבוצותיהם באורלנדו חזרו חיוביות. השניים עזבו את המתחם והוכנסו לבידוד. כזכור, בסוף החודש צפויה ה-NBA לחדש את משחקיה לאחר פגרה של יותר מארבעה חודשים כש-22 קבוצות הליגה יתמודדו אחת נגד השנייה באורלנדו, פלורידה. מאז ה-7 ביולי, אז הגיעו הקבוצות לאורלנדו נערכו בדיקות קורונה ל-322 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully