וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יהיה לכאורה עוד גמר גביע קלאסי. העובדה שהגענו אליו היא הישג עצום

אורן חסון, טור אורח

13.7.2020 / 11:14

עונת 2019/20 בכדורגל הישראלי מסתיימת, ועדיין קשה לדעת אם זו שעתו הקשה או היפה. דבר אחד בטוח: העובדה שההכרעות הושגו על הדשא משמעותית ביותר. יו"ר ההתאחדות בטור מסכם

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מגיבה להפסדה הראשונה (והאחרון) העונה

משחק גמר גביע המדינה הערב (שני, 20:45, ספורט 5) יחתום את עונת 2019/2020. שתי קבוצות יעלו על כר הדשא, כבוד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין יכבד אותנו בנוכחותו, ההמנון הלאומי, התקווה, יושר, צוות השיפוט יוציא את המשחק לדרך. בסיום, תהיה לנו מחזיקת גביע חדשה. מאושרת, נרגשת, ראויה. לכאורה, עוד גמר גביע קלאסי.

אלא שעונת 2019/2020 היא הכל מלבד שגרה. קשה עדיין לדעת אם זאת שעתנו הקשה או היפה, ייתכן שהיא גם וגם. ההישג הגדול ביותר של הכדורגל הישראלי הוא העובדה שהצלחנו להגיע לרגע הזה. כמעט כנגד כל הסיכויים. התעקשנו להבטיח שההכרעות יושגו על כר הדשא ככל הניתן, בלי חסדים, בלי סימני שאלה, כוכביות או ספקות. הצלחנו בכך, אין ספק. ועדיין, משהו משמעותי כל כך, מובן מאליו עד לעונה הנוכחית, ייחסר.

מיגל ויטור קפטן הפועל באר שבע,  אלי בבייב קפטן מכבי פתח תקוה, יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע, גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה ליד גביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
האוהדים יחסרו, אבל לפחות יהיו הכרעות על הדשא/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אתם, אוהדות ואוהדים יקרים. מי שממלאים את היציעים, מדרבנים את השחקנים, נותנים גוון ייחודי ומקורי למשחק, מעודדים, שרים, מחויבים ומחייבים. ניסינו למן הרגע בו חזרו השחקנים לכר הדשא לעשות כל שניתן כדי שגם אתם תחזרו למקומכם הטבעי, אבל הדבר לא הסתייע. הנסיבות לא אפשרו זאת ומצופה מכולכם להמשיך לנהוג באחריות ולהקפיד על הוראות משרד הבריאות, כדי שנוכל לחזור ולהתאחד גם ביציע. גמר הגביע לעונת 2019/2020 יהיה, לפיכך, הראשון בהיסטוריית הכדורגל שלנו ללא קהל. נקווה כי גם האחרון.

ועדיין, זהו גמר גביע המדינה, גבירותי ורבותי. המשחק המיוחד מכולם, שתמיד סיפק לספר דברי הימים של הכדורגל הישראלי רגעים שנשארו אתנו שנים רבות. אין לי ספק כי גם הפעם יצליחו הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה לרגש, לענג, לתת את כל מה שיש להן, ועוד קצת, בואכה המפגש עם נשיא המדינה והנפת הגביע.

בדבר אחד אין ספק - זה יהיה גמר גביע בלתי נשכח!

אורן חסון,
יו"ר ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully