וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה: בני לוד מול הפועל עפולה במשחק הכרעה בלאומית

12.7.2020 / 16:20

מתווה מנהלת הליגות אושר: המפסידה תרד לליגה א' והמנצחת ב-28 ביולי תתמודד בחלוף חמישה ימים מול הפועל מרמורק על המקום בליגה הלאומית. נדחתה האופציה להגרלה

צילום: דוברות סקציה נס ציונה עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: סקציה נס ציונה לאחר הירידה לליגה הלאומית

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (ראשון) את הוראת השעה של מנהלת הליגות לגבי קיום משחק הכרעה בין הפועל עפולה ובני לוד על זהות הקבוצה מהליגה הלאומית שתשחק מול הפועל מרמורק במשחק המבחן. על פי התכנון, לוד ועפולה ישחקו זו מול זו ב-28 ביולי באצטדיון רמת גן, כאשר המפסידה תרד אוטומטית לליגה א' והמנצחת תשחק בחלוף חמישה ימים, ב-2 באוגוסט, מול מרמורק מליגה א' דרום שגברה בגמר המחוזות על הפועל כאוכב.

הנהלת ההתאחדות דחתה את הצעת מנהלת הליגות לקיום הגרלה במקרה שלא ניתן יהיה לערוך את המשחק המכריע בין בני לוד ועפולה ו/או בין המנצחת לבין הפועל מרמורק. בזמן הקרוב ייעשה ניסיון על ידי המנהלת וההתאחדות לכדורגל למצוא פתרון מול משרד הבריאות, בתקווה להבטיח הכרעה על כר הדשא.

ערן לוי הפועל עפולה דן מורי בני יהודה. קובי אליהו
משחק הכרעה מול בני לוד, בו המפסידה תרד. ערן לוי במדי עפולה/קובי אליהו

שלושת המועדונים שנקלעו בגלל הקורונה לסיום עונה דרמטי ומעיק, ביקשו הקפאת ירידות וצפויים גם לעתור לבית הדין של ההתאחדות אבל במנהלת מסרבים להגדיל את הליגה הלאומית ל-18 קבוצות בעונה הבאה. כעת ימתינו במועדונים כאמור להוצאת השחקנים מבידוד וקיום שני משחקי הנוק אאוט.

יש להדגיש שבבני לוד קיוו לא לפגוש את עפולה בקרב ראש בראש, אלא לקיים את שני המשחקים שנדחו להם מול הפועל אום אל פאחם והפועל פתח תקוה - מתוך תקווה להשיג ארבע נקודות שיבטיחו הישארות. יחד עם זאת, בשל הכניסה לבידוד, הדבר היה מאלץ את שתי הקבוצות לחכות זמן רב עד המשחקים מול לוד וזה היה בלתי אפשרי כמעט להחזיק עוד שתי קבוצות על הסגלים שלהם בפעילות לאורך כל חודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully